سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بیش از 800 هزار درخواست پناهندگی در اروپا ارائه شده است


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، آمارهای یورو استات که امروز پنجشنبه منتشر شد، حاکی است، بیش از 812705 نفر در 9 ماه نخست 2015 میلادی درخواست پناهندگی در اتحادیه اروپا ارائه کرده اند و پیش بینی می شود این رقم تا پایان امسال از مرز یک میلیون نفر فراتر برود.

بیش از نیمی از این رقم در ماه های تابستان یعنی جولای، اوت و سپتامبر وارد اروپا شده اند به طوری که در سه ماه سوم امسال بیش از 413815 نفر به مرزهای اروپا رسیده اند.

در سال 2014 میلادی به طور کلی 626065 نفر خواستار دریافت پناهندگی در اتحادیه اروپا شده بودند. آمارهای اولیه نشان می دهد که در ماه های اکتبر و نوامبر نیز بیش از 140 هزار آواره وارد اروپا شده اند.

آمارهای یورواستات ارقام منتشر شده از سوی سازمان ملل و فرانتکس آژانس مرزی اروپا را تکمیل کرده است. حدود یک سوم درخواست های پناهندگی معادل 138 هزار درخواست مربوط به آوارگان سوری بوده است. افغان ها نیز 57 هزار درخواست و عراقی ها نیز 44 هزار در این مدت ارائه کرده اند.

آلمان نیمی از این درخواست ها را رد کرده و فرانسه نیز به 74 درصد درخواست ها پاسخ منفی داده است. ایتالیا و انگلیس نیز به ترتیب 60 و 63 درصد این درخواست ها را رد کرده اند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اسنودن از سوئیس درخواست پناهندگی کرد