سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ همسرکشی با جوراب زنانه به بهانه عضویت در شبکه های اجتماعی


حوادث/ همسرکشی با جوراب زنانه به بهانه عضویت در شبکه های اجتماعی میزان/ مرد همسرکش که در آخرین روزهای سال 94 همسرش را به قتل رسانده بود پس از تسلیم شدن انگیزه قتل همسرش را عضویت در شبکه های اجتماعی اعلام کرد.

ساعت 8 صبح 27 اسفند گذشته از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110، کشف جسد متعلق به یک زن جوان در محل سکونتش در خیابان هفت چنار - خیابان شهید حاتمی به کلانتری 111 هفت چنار اعلام شد.

با حضور ماموران کلانتری 111 در محل و تأیید خبر اولیه ، بلافاصله موضوع به قاضی کشیک ویژه قتل و پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد. با حضور تیم بررسی صحنه جرم اداره دهم و تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که متوفی بنام مریم ( 35 ساله ) مورد اصابت چند ضربه چاقو از ناحیه دست قرار گرفته اما علت اصلی مرگ وی ، خفگی ناشی از انسداد شریان اصلی تنفسی است.

در ادامه پسر مریم به نام مهدی ( 22 ساله ) که با حضور در خانه ، با جسد مادرش روبرو شده و موضوع را به پلیس خبر داده بود در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : شب گذشته مادرم از من خواست تا به منزل خواهرم بروم تا او و پدرم بتوانند به صورت خصوصی در خصوص برخی اختلافاتشان صحبت کنند و من نیز آن شب به خانه خواهرم رفتم.

ساعت 6 صبح پدرم با گوشی تلفن همراهم تماس گرفت و عنوان داشت که شب گذشته با مادرم درگیر شده و به این بهانه از من خواست تا به مادرم سر بزنم. زمانیکه وارد خانه شدم با جسد مادرم روبرو شدم که رشته ای طناب شکل به دور گردنش قرار داشت و در کف اتاق افتاده بود.

با توجه به اظهارات پسر مقتول، کارآگاهان قصد تحقیق از همسر مریم را داشتند اما متوجه شدند او فرار کرده است.

توجه به شواهد و دلایل بدست آمده مبنی بر ارتکاب جنایت توسط سیاوش 40 ساله تحقیقات برای دستگیری او آغاز شد.

سرانجام ساعت 13 روز گذشته مرد همسرکش با حضور در اداره دهم پلیس آگاهی خود را تسلیم کرد و در همان بازجویی اولیه به قتل همسرش اعتراف کرد.

سیاوش در خصوص انگیزه جنایت و قتل همسرش به کارآگاهان گفت : همسرم از چندی پیش و از طریق شبکه های مجازی در چند گروه عضویت داشت و این در حالی است که من با اینگونه ارتباطات مشکل داشتم و مخالف آن هستم .از او خواسته بودم که از این شبکه و گروه‌ها خارج شود اما با این وجود ، او همچنان به ارتباطات مجازی خود ادامه می داد و همین موضوع زمینه اصلی آغاز درگیری های من با همسرم شده بود . حتی زمانی نیز از همسرم خواشتم تا دیگر به محل کارش نرود اما او با این موضوع نیز مخالفت کرد و اصرار داشت تا همچنان به سرکار برود. تمامی این کارهای مریم باعث شد با هم اخلاف عاطفی پیدا کرده و درگیر شویم.

متهم در خصوص شب جنایت به کارآگاهان گفت: شب جنایت همسرم از پسرمان خواسته بود تا خانه نباشد تا بتوانیم با یکدیگر در خصوص اختلافاتمان صحبت کنیم. ابتدا با یکدیگر صحبت می کردیم اما پس از دقایقی صحبت ها به نزاع و درگیری لفظی تبدیل شد. حدود ساعت3 بامداد بود که من با ریختن دهها قرص در داخل آب از همسرم خواستم تا او آنرا بنوشد اما او از این کار خودداری کرد در حالیکه بسیار عصبانی شده بودم ، رشته ای را به دور گردنش انداخته و آنقدر نگه داشتم که جانش را از دست داد.

صبح روز جنایت با پسرم مهدی تماس گرفته و به او گفتم که به خانه بیاید و بعد از آن ، از تهران خارج شد . طی این مدت در شهرهای مختلف می چرخیدم تا اینکه تصمیم گرفتم خودم را به پلیس تسلیم کنم.

با اعترافات متهم او با دستور سعید احمدبیگی بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران بازداشت و در اختیار کارآگاهان اداره قتل پلیس آگاهی قرار گرفت.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
آموزش عضویت در شبکه اجتماعی