سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خانه‌های هلال برای ایرانیان مقیم خارج از کشور تشکیل می‌شود


 به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، علی اصغر احمدی در دیدار با رؤسا و معاونین صلیب سرخ اتریش با اشاره به نگاه مثبت هیأت صلیب سرخ اتریش نسبت به هلال‌احمر ایران، تأکید کرد: باید بپذیریم توانمندی به‌تنهایی کفایت نمی‌کند و لازم است تجارب خود را در کنار هم قرار دهیم تا قدرتی جهانی داشته باشیم.

وی با اشاره به تحولات جهانی، تغییرات آب‌ و هوا و دیگر مسائلی که در سطح دنیا با آن‌ها مواجه ایم، گفت: باید با تکیه بر گذشته و نگاه به آینده خود را توانمند کنیم چراکه کنترل و پیشگیری از گسترش حوادث ضد بشردوستانه و تخاصمات بین‌المللی به همکاری و همفکری بیشتر میان جمعیت‌های ملی نیاز دارد بنابراین هلال‌احمر ایران آمادگی کامل برای گسترش روابط با جمعیت صلیب سرخ اتریش را دارد.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به حضور ایرانیان در کشورهای خارجی از جمله کشور اتریش، گفت: بنا داریم برای ایرانیان مقیم خارج از کشور تشکل‌های ان جی او به نام خانه هلال ایجاد کنیم.

مهندس احمدی اذعان داشت: ایجاد خانه‌های هلال در مسائل مربوط به ایرانیان خارج از کشور علاوه بر اینکه کمک به هلال‌احمر ایران در مواقع خاص محسوب می‌شود، بستر مناسبی نیز برای تعاملات بین‌المللی ایجاد می‌کند چراکه هر چه بیشتر مسائل بشردوستانه را در میان مردم ببریم، ضریب امنیت اجتماعی را افزایش داده‌ایم.

وی تصریح کرد: جمعیت‌های ملی بر اساس کار داوطلبانه مردم شکل‌گرفته‌اند و جوانان و نوجوانان، مهم‌ترین نقطه قابل‌اتکا و قابل سرمایه‌گذاری در جمعیت‌های ملی هستند که باید برای مدیریت آینده تربیت شوند و تفکر جمعیتی را نیز به آیندگان انتقال دهند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پاسخگویی دکتر سعید جلیلی به ایرانیان مقیم خارج کشور در شبکه جام جم