سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آی تی آموزی/ آموزش مخفی کردن برنامه‌ها در ال‌جی G5


آی تی آموزی/ آموزش مخفی کردن برنامه‌ها در ال‌جی G5آی تی رسان/ با معرفی ال‌جی G5، این شرکت کره‌ای رابط کاربری بازسازی شده‌ خود، یعنی UX 5.0 را رونمایی کرد که نسبت به نسخه‌های پیشین خود ساده‌تر شده‌ است. این مورد یک تغییر مثبت برای ال‌جی محسوب می‌شود، که موجب شده با آن رابط کاربری رنگی و کودکانه در G3 و G4 خداحافظی کنیم.

این یکی از مواردی است که رشد زیادی داشته‌ است و همه آن را می‌پسندند، اما متاسفانه، در آن برخی از ویژگی‌های کاربردی و مفید کنار گذاشته ‌شده‌ است.

اما چطور می‌شود برنامه‌ها را مخفی نمود و یا ‌آن‌ها را در پوشه‌ای قرار داد؟ خب، مطمین باشید که می‌توانید این کار را انجام دهید، اما ال‌جی روش بسیار بهتری را پیش روی‌تان قرار داده‌ است. در ادامه این قابلیت را به شما آموزش می‌دهیم.

۱. اول از همه، صفحه اصلی را لمس نموده و نگه دارید تا منوی سفارشی‌سازی ظاهر شود.

۲. در منوی به نمایش درآمده، تنظیمات صفحه‌ اصلی را انتخاب کنید، تا به بخشی بروید که به آن نیاز دارید.

۳. پس از ورود به بخش تنظیمات، به پایین صفحه بروید تا گزینه “Hide Apps” را پیدا کنید.

۴. پس از انتخاب این گزینه، شما با لیستی از برنامه‌های نصب‌شده در دستگاه خود مواجه می‌شوید. در سمت چپ هریک از آن‌ها کادر تاییدی وجود دارد، که به شما امکان مخفی کردن برنامه مورد نظر را می‌دهد.

۵. پس از انتخاب موارد دلخواه، فراموش نکنید که دکمه “Apply” قرارگرفته در گوشه پایین را بزنید. کار شما به پایان رسید. از این به بعد برنامه‌هایی را که انتخاب نمودید، هیچ گاه روی صفحه اصلی گوشی نمایش داده‌ نمی‌شوند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: آی تی رسان


ویدیو مرتبط :
برخلاف ادعای شرکت ال‌جی، گوشی ال‌جی G5 تمام‌فلزی نیست