ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جمشیدیان: حکم کمیته انضباطی برای جریمه استقلال مربوط به یک سال قبل است


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه استقلال به دلیل کنار گذاشتن مجید غلام‌نژاد و احمد جمشیدیان از لیست استقلال در سال‌‌هایی که در این تیم حضور داشتند، محکوم به پرداخت جریمه 850 میلیون تومانی به غلام‌نژاد و 250 میلیون تومانی به احمد جمشیدیان شده است.

جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره این موضوع اظهار داشت: حکم کمیته انضباطی برای حداقل 13،14 ماه قبل است. با توجه به اینکه باشگاه استقلال من را از لیست خارج و قراردادم را فسخ کرد، این باشگاه طبق حکم کمیته انضباطی باید 250 تا 300 میلیون خسارت فسخ قرارداد را پرداخت می‌کرد.

وی افزود: این حکم در حال حاضر در اختیار من است و دیگر پیگیر گرفتن این پول نشدم. سال گذشته و زمانی که قصد داشتم به پیکان بروم، حکمی از کمیته انضباطی گرفتم که بتوانم یکی دو بازی پیش از پایان نیم فصل به عضویت پیکان دربیایم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مظلومی: کرار در اختیار کمیته انضباطی استقلال قرار گرفت