ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ایوبی: من هم بیش از ۳۰۰ بازی برای سایپا انجام داد‌ه‌ام/ باشگاه‌ آمار بازی‌ بازیکنان را ندارد!


مجید ایوبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تیم سایپا بعد از باخت به نفت تهران گفت: بعد از آن بازی حسابی ناراحت شدیم زیرا مقابل نفت خیلی خوب بازی کردیم و به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم. اگر از فرصت‌های گلزنی خود استفاده می‌کردیم ممکن بود سه گل به نفت بزنیم. در این مسابقه فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. در حال حاضر هم تمرینات خوبی انجام می‌دهیم تا در دیدار با گسترش سه امتیاز را بگیریم.

ایوبی در مورد عملکرد سایپا در نیم فصل اول گفت: در مقطعی خوب نتیجه نگرفتیم اما بعد نتایج تیم خوب شد البته می‌توانستیم عملکرد بهتری هم داشته باشیم.

بازیکن سایپا در مورد حضور این تیم در تهران گفت: اگر مسئولان استان البرز  با باشگاه همکاری می‌کردند خیلی خوب می شد. استان البرز از جدایی سایپا بیشتر ضربه خورد. ما از سال 84 در کرج بازی می‌کردیم. در حال حاضر استان البرز با این وسعت هیچ تیمی در لیگ برتر ندارد.

مجید ایوبی در مورد اینکه او هم یکی از رکوردداران بازی در تیم سایپاست،گفت: بله من 14 فصل است که در سایپا بازی می‌کنم البته ابراهیم صادقی 16 فصل است که در تیم سایپا حضور دارد. من آمار دقیق بازی‌هایم را در لیگ برتر با پیراهن سایپا ندارم و نمی‌دانم از کجا باید این آمار را استخراج کنم. اما قطعا بیش از 300 مسابقه برای سایپا  بازی کرده‌ام. گزارشگر تلویزیونی بازی ما با پرسپولیس هم گفت که 340 بازی برای سایپا انجام داده‌ام اما آمار دقیق بازی‌هایم را نمی‌دانم.

وی در مورد اینکه چرا از باشگاه سایپا آمار بازی‌هایش را نمی‌پرسد،گفت: باشگاه آمار بازی‌های ما را ندارد اگر آنها این آمار را داشتند زودتر از رسانه‌ها متوجه می‌شدند که ابراهیم‌ صادقی به رکورد 400 بازی رسیده است.

ایوبی در مورد اینکه فصل بعد هم در این تیم خواهد ماند یا نه، گفت: قراردادم با باشگاه در پایان این فصل تمام می‌شود و نمی‌دانم برای فصل آینده چه خواهد شد.

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/A8GN45


ویدیو مرتبط :
بازی جنجالی کاله سایپا (درگیری مامورین تماشاگران و بازیکنان)