علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



چراغ‌های این خانه در آمریکا را شما می‌توانید خاموش و روشن کنید!/ابتکار در کریسمس


دانش > فناوری - یک خانواده آلاسکایی اعلام کرده‌اند که کنترل چراغ‌های تزئینی خانه‌شان به مناسب سال نو میلادی را به صورت آنلاین در اینترنت قرار داده‌اند!

به گزارش خبرآنلاین،کن و ربکا الن وودز با استفاده از چندین چراغ تزئینی و اتصال آنها به یک سرور اصلی کنترل خاموش و روشن کردن آنها را روی سایت‌شان قرار داده‌اند.

در این سایت یک دوربین به صورت آنلاین این خانه را نشان می‌دهد و با کلیک روی گزینه‌های خاموش و روشن چراغ‌ها می‌توانید آنها را به صورت جداگانه کنترل کنید. این خانواده اعلام کرده‌اند روشن و خاموش کردن چراغ‌ها به خاطر اتصال به اینترنت با چند ثانیه تاخیر از کلیک روی گزینه مورد نظر صورت می‌گیرد.

در هر لحظه صدها نفر از گوشه و کنار جهان در این سایت مشغول روشن و خاموش کردن چراغ‌های این خانه در شهر فیربنکس ایالت آلاسکا هستند. این ابتکار باعث شده شبکه‌های مختلفی مانند بی‌بی‌سی و ای‌بی‌سی گزارش‌هایی از این خانواده منتشر کنند. آقای وودز که متخصص آی‌تی است در گفت و گو با ای‌بی‌سی گفته است که گروهی از مردم برای هزینه برق و تجهیزات فنی شروع به کمک مالی به آنها کرده‌اند. پیش بینی شده هزینه برق و تجهیزات این خانه در سال جاری به بیشتر از ۴۰۰ دلار برسد. در اطراف این خانه همسایه دیگری وجود ندارد که این خاموش و روشن کردن چراغ‌ها باعث ناراحتی‌شان شود. 

این خانواده از سال ۲۰۱۰ این کار خود را شروع کرده‌اند و پس از استقبال مردم جهان از ماجرا هر سال تجهیزات فنی و چراغ‌های تزئینی را بهتر کرده‌اند. این خانواده حتی اعلام کرده‌اند کسانی که به ماجرا شک دارند می‌توانند به آدرس قرار گرفته در سایت‌شان ([email protected]) ایمیل بزنند تا لینکی برای کنترل مستقیم درخت کریسمس به آنها داده شود. 

برای امتحان خاموش و روشن کردن چراغ‌های این خانه از راه دور {اینجا} را کلیک کنید. 

۵۴۵۴


ویدیو مرتبط :
روشن و خاموش کردن چراغ با کورتنا ۰ زومیت