سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



با تغییرات در دنیای مد، این قوانین زیر پا گذاشته شد!!


8 قانون مد که زیر پا گذاشته اید!!

 قانون مد که زیر پا گذاشته شد!


قانون 1: از پوشیدن لباس سفید در زمستان خودداری کنید

بله شما این جمله را بارها شنیده اید اما این آخرین باری است که این قانون را از زبان ما می شنوید. اگر چه پوشیدن لباس سفید برای فصل تابستان در ساحل جان می دهد اما یک ژاکت گرم و نرم یا یک شلوار جین یا کتی پشمی به رنگ سفید را در تمام فصول سال می توان به تن کرد.

قانون 2: کیف شما باید با کفش هایتان ست باشد

ما در انتخاب آنچه به تن می کنیم، آزادیم. اگر شما می خواهید که یک کفش قرمز را به همراه یک کیف قرمز بپوشید، مخالفت نمی کنیم اما توصیه می کنیم که همیشه این قانون را دنبال نکنید. ترکیب اکسسوری هایی با رنگ های مختلف ظاهر شما را جذاب تر نشان می دهد.

قانون 3: لباس های طرحدار را با هم به تن نکنید

شاید تا به حال از پوشیدن لباس های طرحدار در کنار هم خودداری می کردید اما در ماههای اخیر پوشیدن لباس های طرح دار مانند خال خالی، راه راه و پلنگی با هم مد شده است.

قانون 4: لباس های مشکی و سورمه ای رنگ را با هم به تن نکنید

چه کسی گفته که این دو رنگ را با هم نپوشید؟ این تفکر از زمان های قدیم رایج شده است زیرا مردم فکر می کردند که این دو رنگ در کنار هم غیر قابل تشخیص است اما در مد امروز، لباس هایی به رنگ مشکی و سورمه ای در کنار هم بسیار می درخشند.

قانون 5: لباس های براق و پولک دوزی شده فقط برای شب است
ا

گر چه شما دوست دارید لباس های براق و پولک دوزی شده را برای میهمانی های شبانه به تن کنید اما می توانید آنها را در طول روز نیز بپوشید. یک تکه از لباستان مانند کت یا دامن را براق یا پولکدار و باقی را ساده انتخاب کنید.
 

قانون 6: برای پوشیدن لباس های ماکسی باید قد بلندی داشته باشید

بر خلاف این جمله، دختران کوتاه قد هر چه که دوست داشته باشند می توانند به تن کنند، فرقی نمی کند که یک شلوار بلند و پاچه گشاد باشد یا یک پیراهن ماکسی.

قانون 7: با کفش های تابستانی جوراب نپوشید

پوشیدن جوراب با کفش های جلو باز یا تابستانی بسیار هم جذاب است به شرط این که بین آنها تضاد ایجاد کنید. به عنوان مثال اگر جوراب تان مشکی است، کفشی نقره ای یا سفید به پا کنید.

قانون8: لباس های طلایی و نقره ای را با هم به تن نکنید

درست مانند مشکی و سورمه ای، پوشیدن این دو رنگ در کنار هم بلامانع است. فرقی نمی کند این دو رنگ را در اکسسوری یا جواهرات خود به کار گیرید، اشیاء فلزی در هر سایه روشنی که باشند، زیبایی یکدیگر را تکمیل می کنند.

یانه

مطالب مرتبط :

الگوی مشخصی در حوزه مد و لباس وجود ندارد

خوش تیپ ها بخوانند؛ 7 باید و نباید در مورد لباس پوشیدن

دخترانی به دنبال مد و زیبایی


ویدیو مرتبط :
قوانین راهنمایی و رانندگی که نباید زیر پا گذاشته شوند