سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آی تی آموزی/ چگونه فایل های حذف شده در گوشی اندروید را برگردانیم؟


آی تی آموزی/ چگونه فایل های حذف شده در گوشی اندروید را برگردانیم؟

کاربران روزانه داده های زیادی تولید می کنند و مقدار زیادی از این داده ها را روی دستگاه های خود ذخیره می نمایند؛ لپتاپ و کامپیوتر شخصی احتمالا بزرگترین مرجع اطلاعاتی هر کاربر است که در آن فایل هایی از قبیل تصویر، ویدئو، موزیک، اپلیکیشن و… را در آن نگه داری میکنند. در کنار این وسایل، گوشی های هوشمند نیز قشر عظیمی از فایل ها را در خود نگه میدارند. اما وقتی این فایل ها را از دست دهیم چاره چیست؟چگونه فایل های حذف شده در گوشی اندروید را برگردانیم؟

زوم تک/ کاربران روزانه داده های زیادی تولید می کنند و مقدار زیادی از این داده ها را روی دستگاه های خود ذخیره می نمایند؛ لپتاپ و کامپیوتر شخصی احتمالا بزرگترین مرجع اطلاعاتی هر کاربر است که در آن فایل هایی از قبیل تصویر، ویدئو، موزیک، اپلیکیشن و… را در آن نگه داری میکنند. در کنار این وسایل، گوشی های هوشمند نیز قشر عظیمی از فایل ها را در خود نگه میدارند. اما وقتی این فایل ها را از دست دهیم چاره چیست؟چگونه فایل های حذف شده در گوشی اندروید را برگردانیم؟

ممکن است آکاهانه یا نا آگاهانه برخی از اطلاعات موجود روی گوشی هوشمند را از دست بدهیم یا به نوعی حدف شوند. اما اگر بخواهیم آنها برگردانیم چه کار کنیم؟ در اینجا برنامه ای به شما معرفی میکنیم با نام Dr.Fone که میتوانید آن را این لینک دانلود کنید. در اینجا لازم به ذکر است که شما میتوانید تمامی اطلاعات از دست رفته تان را به وسیله این برنامه ی قدرتمند بازگردانی کنید. برای انجام اینکار، مراحل زیر را انجام دهید.

در ابتدا باید اپلیکیشن را از وبسایت خود کمپانی در این لینک دانلود کنید و آن را روی سیستم خود نصب کنید.
در گام دوم لازم است که گوشی خود را به کامپیوتر و لپتاپ به وسیله کابل رابط وصل کنید.
اکنون با باز شدن نرم افزار روی دکمه ای که با نام اسکن (scan) مشخص شده است کلیک کن تا تمامی اطلاعاتتان اسکن شود.
پس از اینکه فرایند اسکن کردن دستگاهتان به پایان رسید، اطلاعاتی که پیش از این حذف شده بودند را مشاهده خواهید کرد.
در گام آخر اطلاعات مورد نظرتان را انتخاب کنید و با کلیک بر روی دکمه ی ریستور آنها را به دستگاه خود برگردانید.


ویدیو مرتبط :
برنامه حذف فایل های اضافی و بهینه ساز برای اندروید – DU Speed Booster