سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شکارچیان خرگوش در دام قانون گرفتار شدند


مجید شعبانلو روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عوامل انتظامی بهار هنگام گشت زنی در نزدیکی روستای 'حیدره قاضی خان' به یکدستگاه خودروی نیسان با چهار سرنشین مشکوک می شوند.
وی اضافه کرد: ماموران پس از بررسی وسایل موجود در داخل خودروی نیسان یک قبضه سلاح ساچمه زنی به همراه 17 عدد فشنگ و لاشه دو سر خرگوش را کشف می کنند.
وی با ذکر اینکه اسلحه دارای مجوز قانونی بوده است بیان کرد: شکار و صید در مناطق شکار ممنوع حتی در صورت داشتن سلاح مجاز نیز ممنوع است.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهار گفت: شکارچیان متخلف افراد جوان و فاقد سابقه بوده همچنین این افراد متخلف از افراد بومی منطقه هستند.
شعبانلو افزود: میزان جریمه پیش بینی شده برای هر سر خرگوش 800 هزار ریال بود که این رقم در سالجاری با حدود چهار برابر افزایش به سه میلیون ریال افزایش یافته است.
وی اضافه کرد: تیمهای گشت و کنترل حفاظت محیط زیست بهار به صورت مستمر مناطق تحت مدیریت شامل باباعلی و اختاچی که بخشی از منطقه حفاظت شده آلمابلاغ را تشکیل مکی دهند به همراه منطقه شکار ممنوع الوند را رصد می کنند.
امسال هشت شکارچی متخلف در شهرستان بهار دستگیر شدند و برای آنها سه پرونده قضایی تشکیل شده است.
7526/6993

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گرفتار شدن دو خرگوش در دام روباه ها