فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



روزنامه های امروز وآینده ای روشن برای اصفهان


** روزنامه اصفهان زیبا ،به نقل از شهردار اصفهان نوشت:' اصفهان با همراهی پژوهشگران به جایگاه اصلی خود می رسد' شهردار اصفهان تاکید کرد: برای مدیریت شهری در حوزه پژوهش خستگی هیچ معنی ندارد تا کلانشهر اصفهان به جایگاه واقعی خود بر مبنای دانایی و دانش برسد.
این روزنامه همچنین با انتشارخبرها و تیترهایی که از روزهای خوش اصفهان خبر داشت ،به انعکاس موضوعاتی چون 'تقاطع اشکاوند، شرق اصفهان را به جنوب پیوند می دهد' ، ' اصفهان؛ رتبه اول تولید بوقلمون در کشور' ،' برنامه راهبردی تجارت اصفهان رونمایی شد' ،' سال 95در تقویم اصفهان به نام زنان ثبت می شود' و' آثار هنری را به سبد خرید مردم اصفهان اضافه می کنیم'، پرداخت.

** روزنامه نسل فردا چاپ اصفهان هم در صفحه اول نوشت:' اصفهان شهر خلاق'
این روزنامه به گفت وگوی اختصاصی اش با شهردار اصفهان اشاره کرد ونوشت:یکی از صور توسعه اقتصادی، تمرکز بر طبقه خلاق، به عنوان منبعی اقتصادی در قرن ۲۱ است. مطابق با این توسعه جدید، بیش از اینکه به منابع طبیعی یا صنایع سنگین وابسته باشیم، اقتصادهای محلی موفق، برای رفاه اقتصادی، متکی بر اطلاعات و خلاقیت هستند.
از آنجا که این منابع، نسبت به منابع سنتی، بیشتر متحرک هستند، هر شهری قابلیت این را دارد که شهری خلاق شود. وظیفه این شهر این است که برای افراد جوان تر، تحصیلکرده و خلاق، موقعیتی جذاب فراهم کند.

نسل فردا همچنین در صفحه ورزش ' سپاهانی ها، دومین برد را از استیماچ می خواهند' را برجسته و این موضوع رابررسی وانعکاس داد.

**روزنامه اصفهان امروز نیز از تدوین برنامه اصفهان 1400برای پیشرفت شهر خبرداد وبا عنوان اصفهان 95 سه ماه دیگر به پایان می رسد، نوشت:آخرین سال از چهارمین برنامه پنج ساله توسعه شهر درحال گذر است ،ازاین رو تدوین برنامه اصفهان 1400باتوجه به ابعاد مختلف فیزیکی ومعنوی اصفهان در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.
دراین گزارش موضوع هایی چون ' مشارکت همه دستگاهها برای تدوین برنامه اصفهان وبرنامه اصفهان1400قابل ارزیابی است ' بررسی وبرجسته شده است.
اصفهان امروز همچنین از 'آمادگی سرمایه گذاران برای صادرات محصولات کشاورزی اصفهان' خبر داد .
این روزنامه درصفحه اول با برجسته کردن این موضوع ودر گفت وگو با یک صادر کننده محصولات خشکبار نوشت: بخش کشاورزی اصفهان درزمینه تولید محصولات ویژه وصادراتی همچون سیب وانار بسیار فعال بوده است به طوری که اخیرا برخی از سرمایه گذاران خارجی از سیب سمیرم بسیار استقبال کرده اند.
با وجود ظرفیت های بالای سرمایه گذاری در زمینه بخش کشاورزی استان ،هنوز زیرساختهایی همچون حمل ونقل وبسته بندی محصولات وجود نداشته ومعلوم نیست بالاخره این مشکلات چه زمانی می خواهداز بخش کشاورزی استان رخت بربندد.
از جمله عناوینی که دراین گزارش با برجسته کردن مورد بررسی قرار گرفته است عبارتند از:فرهنگ صادراتی دراستان ایجاد شود،کلاه برداری درتجارت، شرق وغرب نمی شناسد وامید به پایان مشکلات تا 2-3ماه آینده.
/ 6022 گ/7141

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ترند گذاری - نقاط بحرانی وآینده جهان