ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ناجی سیاه‌جامگان و برگ برنده‌اش


ناجی سیاه‌جامگان و برگ برنده‌اشورزش 3/ فرهاد کاظمی در نهایت توانست به قول خود وفا کند و برای دومین سال پیاپی دومین تیم را از سقوط به دسته اول نجات دهد.
فرهاد کاظمی از زمانی که به جمع مشهدی ها اضافه شد عنوان کرد این تیم را در لیگ برتر نگه خواهد داشت و در نهایت نیز موفق شد این کار مهم را صورت دهد. او فصل پیش نیز موفق شده بود راه آهنی را که تقریبا همه از سقوطش صحبت می کردند را در لیگ برتر نگه دارد.
اما حمیدرضا علی عسگری را می توان برگ برنده فرهاد کاظمی دانست، او که در تعطیلات نیم فصل به جمع سیاه جامگان اضافه شد توانست نهایت تاثیرگذاری را برای تیمش داشته باشد و با 2 پاس گل، 3 پنالتی که در بازی های مختلف برای تیمش به دست آورد و البته گلی که در دقیقه 89 آخرین دیدار این تیم به ثمر رساند موفق شد در جهت حفظ مشهدی ها در لیگ برتر ماموریت خود را به انجام برساند.

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
سیاه جامگان ۱-۲ استقلال