سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اشتری: ایران هیچ اتکایی به کمک‌های بین‌المللی در مبارزه با مواد مخدر ندارد


به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، سردار حسین اشتری در حاشیه همایش روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور با اشاره به مشکلات نیروی انتظامی در تأمین تجهیزات و امکانات کنترلی مرزها اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر ما در خصوص تامین تجهیزات و امکانات کنترلی در مرزها با مشکلاتی مواجه هستیم که این مشکلات را پیش از این به مسئولان امر منتقل کرده و در پیشنهاد خود در لایحه بودجه سال آتی متذکر شده‌ایم.

وی گفت: امیدواریم با توجه به این امر مسئولان دولتی و دوستان ما در مجلس شورای اسلامی اهمیت این موضوع را لحاظ کرده تا بتوانیم بیش از پیش در ماموریت‌های خود موفق باشیم. 

اشتری در خصوص انسداد مرزها نیز افزود: در هر حال گرچه تمام مرزهای کشور مسدود نشده است ولی در مرزهای اولویت‌دار مدنظر ما انسداد کامل صورت گرفته اما در تامین تجهیزات کنترلی مشکلاتی وجود دارد. 

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه جمهوری اسلامی در بحث مبارزه با مواد مخدر بسیار خوب عمل کرده و هیچ احتیاجی و اتکایی به کمک‌های بین‌المللی  نداریم و برای انعکاس اقدامات گسترده خود هر ساله گزارشات کاملی را برای مجامع بین‌المللی ارسال می‌کنیم که شهادت هزاران شهید سند زرینی بر این مدعاست. 

فرمانده ناجا در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص برنامه پلیس برای ارتقای معیشت کارکنان نیز گفت: ما افزایش حقوق و ارتقای سطح معیشت در بودجه 95 پیش‌بنیی کرده‌ایم و به این منظور راهکارهایی را به ستاد کل نیروهای مسلح ارائه دادیم و امیدواریم با توجه به این اقدمات شاهد گشایش در وضعیت معیشت کارکنان ناجا باشیم که البته این مهم بستگی به نظر ستاد کل نیروهای مسلح دارد. 

وی در پایان در واکنش به موضوع حذف اعدام نیز خاطرنشان کرد: همانطور که پیش از این درباره این موضوع اعلام نظر کرده‌ایم «حذف اعدام» یک بحث کاملا کارشناسی و قضایی است و ما تابع تصمیمات دستگاه قضایی در این خصوص هستیم و معتقدیم هر آنچه باعث بازدارندگی بیشتر در خصوص قاچاق مواد مخدر شود اثربخش خواهد بود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
گزارش الجزیره از مبارزه ایران با ترانزیت مواد مخدر