سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آغاز فاز جدید تغییرات مدیریتی در شرکت ملی نفت


آغاز فاز جدید تغییرات مدیریتی در شرکت ملی نفتمهر/ معاون وزیر نفت با صدور حکمی پس از تغییر هرمز قلاوند، مدیر جدید اکتشاف شرکت ملی نفت ایران را منصوب کرد.

در فاز جدید تغییرات مدیریتی در شرکت ملی نفت ایران، رکن‌الدین جوادی مدیرعامل شرکت نفت و معاون وزیر نفت با صدور حکمی، مدیر جدید اکتشاف شرکت ملی نفت ایران را منصوب کرد.

بر این اساس پس از تغییر هرمز قلاوند مدیرعامل اسبق شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در دولت دهم و مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت، «سید صالح هندی» به عنوان مدیر جدید اکتشاف شرکت ملی نفت ایران منصوب شد.

این در حالی است که اواسط هفته جاری جوادی مدیرعامل شرکت نفت با صدور حکمی، «سید مجید هدایت زاده» مدیرعامل اسبق نیکو را به عنوان معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور بین الملل منصوب کرده بود.

از سوی دیگر به زودی تغییرات جدید مدیریتی در ترکیب هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیریت تعدادی از پالایشگاه‌های گاز و برخی از مدیران ستادی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران کلید خواهد خورد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
واکنش زنگنه به تغییرات مدیریتی وزارت نفت