سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کاهش 14.6 درصدی افراد فوت شده در تصادفات درون شهری آذربایجان غربی


پیمان آرامون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هفت ماه امسال شاهد کاهش میزان تلفات جاده‌ای در آذربایجان غربی هستیم به طوری‌که امسال شاهد فوت 235 نفر در جاده‌های استان بودیم که این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته 287 نفر بود.

وی با بیان اینکه ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی، حضور  پلیس راه در محورها و رعایت قوانین و مقررات در حین رانندگی سبب کاهش میزان تلفات جاده‌ای در استان شده‌است، افزود: در زمینه ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان نیز اقدامات شاخصی طی سال جاری انجام گرفته‌است.

مدیر حمل و نقل و ترافیک آذربایجان غربی بر فرهنگ‌سازی در زمینه رعایت موارد ایمنی در حین رانندگی تاکید و تصریح کرد: باید فرهنگ صحیح رانندگی و رعایت اصول ایمنی در حین رانندگی بیش از این در جامعه نهادینه شود.

این مسئول سرعت بالا، عدم توجه به علایم رانندگی، خواب آلودگی و عدم توانایی در کنترل خودرو را از مهمترین دلایل تصادفات رانندگی عنوان کرد و اظهار داشت: باید برای رعایت قانون و کاهش تخلفات در حین رانندگی، برنامه‌های متنوع فرهنگی در نظر گرفته‌شود.

آرامون با اشاره به وضعیت تصادفات درون شهری در شهرهای مختلف آذربایجان غربی و افراد فوت شده در این تصادفات، خاطرنشان کرد: امسال تعداد افراد فوتی در تصادفات درون شهری 14.6 درصد کاهش یافته‌است.

وی با بیان اینکه امسال 75 نفر در تصادفات درون شهری جان خود را از دست داده‌اند، ادامه داد: براساس آمار پزشکی قانونی استان، این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته 86 نفر گزارش شده‌بود.

انتهای پیام/61001/و20/ث3001


ویدیو مرتبط :
کاهش 20 درصدی واردات و 14 درصدی صادرات