«کیمیا» برمی‌گردد + عکس


با پایان ایام عزاداری، پخش سریال «کیمیا» که جای خود را این روزها به «بزم آخر» داده است، از سر گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، شبکه دو پخش سریال «بزم آخر» را از چهارشنبه آغاز کرده است و در این مینی‌سریال به کارگردانی سجاد شهریاری و تهیه‌کنندگی جمال گلی به موضوع تعزیه‌خوانی پرداخته می‌شود.

«بزم آخر» روایتگر زندگی دختری به نام رضوان با بازی الهام چرخنده است که در رشته تئاتر تحصیل کرده است و برای نگارش پایان‌نامه‌اش درباره نمایش‌های آیینی و بخصوص تعزیه تحقیق می‌کند. رضوان در طول این تحقیقات متوجه موضوعاتی می شود که او را به تحقیق درباره گذشته پدرش وادار می‌کند. آتیلا پسیانی، امید روحانی، انوشیروان ارجمند، امیرحسین رستمی، الهام چرخنده، کامران تفتی، علیرام نورایی، مهدی ماهانی، مهدی فقیه، زهره حمیدی، محمدرضا عباس نژاد و شیما عباسی دیگر بازیگران اصلی این فیلم هستند.

اما سریال «کیمیا» که شنبه تا پنجشنبه ساعت 21:30 روی آنتن شبکه دو می‌رود، در نوبت‌های 2 بامداد، 11 و 16:15 هم تکرار می‌شود. همچنین خلاصه قسمت‌های هر هفته جمعه‌ها ساعت 23 پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: تحولات جامعه، پدر و دختری را مقابل هم قرار داده است. دختر خانواده که کیمیا نام دارد پرسشگر است و معترض و در مقابل او پدری قرار دارد که نظامی، منضبط و پایبند به قانون است. سیر حوادثی که در زندگی این خانواده رخ می‌دهد آنها را درگیر توطئه و دسیسه‌ای بزرگ و شیطانی می‌کند و کیمیا با تلاشی خستگی‌ناپذیر درصدد نجات خانواده برمی‌آید و به این ترتیب او تبدیل به زنی مقاوم و استوار می‌شود؛ زنی مشابه هزاران زن ایرانی مسلمان که برای حفظ خانواده از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

«کیمیا» که در سه مقطع زمانی: قبل از انقلاب، دوره‌ جنگ و زمان حال روایت می‌شود، بیش از 300 بازیگر دارد.

مهراوه شریفی‌نیا، حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، پوریا پورسرخ، آرش مجیدی، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، علی شادمان، عطا عمرانی، امیر کاظمی، کاظم هژیرآزاد، حسین توشه، کوروش زارعی، شهین تسلیمی، آشا محرابی، سودابه بیضایی، فریبا طالبی، نسرین نکیسا، وحید رهبانی، مالک سراج، عبدالحلیم تقلابی، ابتسام بقلایی، نوید خدا‌شناس، میرفرخ هاشمیان، محسن مجلس آرا و... از جمله بازیگران کیمیا به کارگردانی جواد افشار هستند.

در ادامه عکس‌هایی از این سریال را می‌بینید.

سریال کیمیا

سریال کیمیا

سریال کیمیا

سریال کیمیا

سریال کیمیا

سریال کیمیا

سریال کیمیا

سریال کیمیا

سریال کیمیا

سریال کیمیا

سریال کیمیا

سریال کیمیا


ویدیو مرتبط :
شوالیه تاریکی برمی خیزد (موزیک و عکس زیبا)