سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



پوشش بدن نما بعد سلبی حجاب را نادیده می‌گیرد


 پوشش بدن نما بعد سلبی حجاب را نادیده می‌گیردصبریه/مدرس حوزه علمیه گفت: رعایت تمام ابعاد حجاب موجب تکمیل حجاب اسلامی است.
سمیه جمشیدی مدرس حوزه علمیه اظهار داشت: حجاب و پوشش یک وظیفه و تکلیف الهی است که باعث خودسازی که همراه اجر و پاداش است می شود و مصونیت و امنیت در اجتماع را نیز بهمراه دارد ، منزلت زن با رعایت پوشش اسلامی نیز افزایش می یابد.

وی ادامه داد:حجاب دارای بعد ایجابی و سلبی است که اولی وجوب پوشش بدن و بعد دوم حرام بودن نمایاندن بدن به نامحرم است و این ابعاد باهم حجاب اسلامیست و عمل به هر دو حجاب را کامل ومعنا دار می سازد.

جمشیدی افزود: بین حجاب و پوشش ظاهری ، عفت و بازداری باطنی انسان، تأثیر و تأثّر متقابل است پس هرچه حجاب بهتر رعایت شود در تقویت باطن و اصل عفت تاثیری بیشتر دارد .

این مدرس بیان کرد:حجاب پوسته ای برای تمام خوبی هاست چراکه با رعایت حجاب بسیاری از مشکلات در اجتماع رخ نمیدهد و این امر باعث ایجاد روابط سالم و تقویت کننده در جامعه می شود.

وی خاطر نشان کرد:حضور زنان با حجاب کامل و بدون هیچ گونه بدن نما بودن پوشش ،باعث حضور مفید و اثربخش زنان در جامعه خواهد شد.لزوم رعایت حجاب هدفی جز سلامت جامعه و بهینه شدن آن ندارد.

منبع:


ویدیو مرتبط :
حجاب، موضوعی فراتر از یک پوشش