ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



وقتی فرهاد مجیدی «اسطوره» شد!


وقتی فرهاد مجیدی «اسطوره» شد!بانک ورزش/ کاپیتان سابق استقلال با انتشار عکسی روی صفحه شخصی‌اش، ضمن تایید خبر حضورش در استادیوم آزادی برای تماشای بازی با گسترش فولاد، از هواداران استقلال هم خواست روز جمعه راهی ورزشگاه آزادی شوند. مشکل اما اینجاست که فرهاد مجیدی برای تحریک هواداران، یک تصویر دستکاری شده را به انتشار رسانده است. او یک عکس هوایی از استادیوم پر از جمعیت آزادی را که مربوط به داربی تهران بوده انتخاب کرده و روی آن رنگ آبی پاشیده است. مطابق انتظار، خیلی زود هواداران پرسپولیس متوجه اصل ماجرا شدند و با کنار هم قرار دادن دو تصویر، مجیدی را به فتوشاپ متهم کردند! اگرچه استقلالی‌ها در این سال‌ها کمتر راهی ورزشگاه آزادی شده‌اند و توانسته‌اند این استادیوم را پر کنند، اما اینطور هم نبوده که فرهاد نتواند یک تصویر خوب از شور و هیجان حقیقی آبی‌ها پیدا کند. فقط کافی بود کاپیتان سابق استقلال تصاویر مربوط به حضور 90هزار نفری هواداران این تیم در بازی با بوریرام تایلند در لیگ قهرمانان آسیا را جستجو می‌کرد تا بتواند یک عکس مناسب پیدا کند. کاری که امروز او انجام داده،‌ بیشتر به ضرر استقلالی‌ها تمام شده و این ذهنیت را به وجود آورده که سکوهای استادیوم در زمان برگزاری مسابقات آنها، همیشه خالی بوده است.
فقط 10هزار نفر آمدند
فرهاد مجیدی در حالی برای تماشای بازی استقلال و گسترش فولاد راهی ورزشگاه آزادی خواهد شد که آبی‌پوشان مسابقه قبلی‌شان را به نفت تهران باخته‌اند. جالب اینجاست که مجیدی سال گذشته هم همین کار را انجام داد؛ یعنی بعد از سه باخت پیاپی استقلال در لیگ چهاردهم، تصمیم گرفت مسابقه بعدی این تیم را از نزدیک ببیند. فرهاد در هفته یازدهم به تماشای مسابقه خانگی آبی‌پوشان برابر ملوان انزلی رفت؛ مسابقه‌ای که شاید اگر با ناکامی دوباره استقلال همراه می‌شد، برکناری امیر قلعه‌نویی را به دنبال می‌آورد. همین مساله باعث شد رفتار مجیدی در آن زمان «مشکوک» ارزیابی شود، هرچند آبی‌ها حریف‌شان را سه بر یک بردند و کادرفنی هم ابقا شد. جالب اینجاست که قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از آن بازی واکنشی کاملا مثبت به حضور مجیدی روی سکوها نشان داد و گفت: «فرهاد اسطوره واقعی استقلال است!» هرچند روابط این دو نفر برای مدت طولانی خوب باقی نماند و آنها بلافاصله بعد از پایان فصل، اظهارات تندی علیه هم انجام داند. جالب اینجاست که آن روز هم حضور مجیدی در ورزشگاه باعث استقبال هواداران از مسابقه استقلال نشد و تنها 10هزار نفر راهی استادیوم آزادی شدند. حالا باید دید این جمعه چه اتفاقی رخ خواهد داد؛ گرچه این بار رایگان شدن بلیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی، یک عامل تشویقی مهم دیگر برای حضور تماشاگران خواهد بود.
این 400 هزار نفر چه کسانی هستند؟
در همین بین اما برنامه دوشنبه‌شب نود به روال انتخاب بهترین تیم تاریخ فوتبال ایران در مقطع بعد از انقلاب برگشت و سراغ انتخاب بهترین مهاجم سایه رفت. برای این نظرسنجی، عادل 4گزینه در نظر گرفته بود؛ خداداد عزیزی، فرهاد مجیدی، ناصر محمدخانی و عبدالعلی چنگیز. در نهایت هم خداداد با 41درصد آرا اول شد و فرهاد با 30درصد آرا روی پله دوم ایستاد. 30درصدی که به مجیدی رای داده بودند، چیزی حدود 430هزار نفر بودند. به این ترتیب بار دیگر این شائبه که هواداران استقلال تماشای برنامه نود و شرکت در نظرسنجی آن را تحریم کرده‌اند، زیر سوال رفت.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: بانک ورزش


ویدیو مرتبط :
اسطوره ای به نام فرهاد مجیدی _ بخش اول