سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ دزدان حرفه ای تلفن همراه در تهران دستگیر شدند


حوادث/ دزدان حرفه ای تلفن همراه در تهران دستگیر شدندایرنا/ مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری دو سارق سابقه دار گوشی تلفن همراه اعلام کرد: شهروندان در صورت شناسایی و طرح شکایت به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.


در چهارم دی ماه سال 94 از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 ، گزارش یک فقره سرقت موبایل در تقاطع خیابان انقلاب –خیابان ولیعصر به کلانتری 107 فلسطین اعلام شد.
بر اساس این گزارش با حضور ماموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که دو نفر با موتورسیکلت اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه زن جوانی کرده اما در حین فرار با یک دستگاه خودرو سواری تاکسی تصادف و یک نفر از آنها از محل متواری و شهروندان نفر دوم را گرفته و تا رسیدن ماموران مانع فرار وی می شوند.
این گزارش حاکی است با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به شیوه موبایل قاپی و به دستور دادیار شعبه اول دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
بر اساس این گزارش متهم «میلاد . پ» ( 22 ساله ) پس از انتقال به پایگاه سوم پلیس آگاهی به عنوان یکی از سارقان حرفه ای که بارها دستگیر و روانه زندان شده، مورد شناسایی قرار گفت و در بازجویی به دهها فقره سرقت گوشی های تلفن همراه از افراد رهگذر در مناطق مختلف شهر تهران بویژه در خیابان انقلاب، میدان هفت تیر، خیابان کارگر، منطقه یوسف آباد و عباس آباد اعتراف کرد.

*دستگیری متهم دوم پرونده
با معرفی دومین متهم پرونده بنام «مهران . ف» از سوی میلاد، دستگیری مهران نیز در دستور کار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت اما وی با اطلاع از خبر دستگیر همدست خود از محل مخفیگاه خود متواری شده بود.
سرانجام با انجام اقدامات پلیسی و شناسایی محل تردد مهران در پارک خزانه، این متهم سابقه دار نیز در هفدهم فروردین سالجاری دستگیر و به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه تاکنون 70 مالباخته این پرونده شناسایی شده اند، گفت: با توجه به اعتراف صریح هر دو متهم، آن ها برای تامین هزینه مصرف روزانه مواد مخدر خود اقدام به سرقت کرده و گوشی های تلفن همراه مسروقه را به شخصی در محدوده خیابان جمهوری فروخته اند که با شناسایی خریدار اموال مسروقه، این شخص نیز دستگیر و به خرید دهها دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه اعتراف کرد.
وی با اشاره به دستور انتشار بدون پوشش تصویر هر دو متهم از سوی مقام قضائی گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان به دهها فقره سرقت به شیوه موبایل قاپی، شناسایی بیش از 70 مالباخته تا به این از تحقیقات و سوابق متهمن در ارتکاب جرایم مختلف سرقت برای شناسایی شکات و مالباختگان ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر هر دو متهم از سوی دادیار محترم شعبه اول دادسرای ناحیه 34 تهران صادر شده است.
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: از کلیه شکات و مالباختگان که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شدند، دعوت می شود تا برای پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در سیدخندان – خیابان سهروردی شمالی – خیابان خرمشهر – میدان نیلوفر مراجعه کنند. 
با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
تلفن همراه عامل اصلی حوادث رانندگی