سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سخنان جالب مدیر بخش MIUI شیائومی درباره Mi 5 و Redmi Note 3


سخنان جالب مدیر بخش MIUI شیائومی درباره Mi 5 و Redmi Note 3آی تی رسان/ شیائومی در کنگره جهانی موبایل از پرچم‌دار جدیدش رونمایی کرد و Mi 5 پس از چند ماه شایعه و افشاگری بالاخره در بارسلون در مقابل دید همگان قرار گرفت. این گوشی هم اکنون در چین قابل خرید است و از ماه بعد وارد بازار هندوستان هم می‌شود. روز گذشته هم این شرکت Redmi Note 3 خود را در هند عرضه کرد و همزمان با مراسم معرفی این گوشی، جای مانی هم مصاحبه‌ای داشت.

جای مانی یکی از کارمندان سابق گوگل است که در حال حاضر هدایت بخش MIUI کمپانی شیائومی را بر عهده دارد. همان‌ طور که می‌دانید، MIUI یک رام بر پایه اندروید است که بر روی سیستم عامل اندروید و در محصولات شیائومی استفاده می‌شود. جای مانی در مصاحبه خود درباره Mi 5 و Redmi Note 3 هم به صحبت پرداخت. او اشاره کرد که هندوستان یکی از بازارهای مهم برای شیائومی است و این شرکت تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا هر چه زودتر Mi 5 را در هند عرضه کند.

بر اساس گفته هیوگو بارا (از کارمندان سابق بخش اندروید که اکنون در شیائومی مشغول است)، این گوشی تا یک ماه دیگر به هند و پس از آن وارد بازارهای دیگر می‌شود.

مسئول بخش MIUI به طور خلاصه درباره ردمی نوت 3 هم صحبت کرد. این گوشی سال ۲۰۱۵ در چین معرفی شد. جای مانی با گفتن جملاتی با محوریت مقایسه خط تولید نکسوس و شیائومی، بر توجه شیائومی به جزئیات تاکید کرد:

زمانی که من در گوگل بودم، نکسوس ۴ را با پنل شیشه‌ای در قاب پشتی و بلندگو‌یی که به صورت شیاردار در شیشه جای گرفته بود، عرضه کردیم. هنگامی که شما گوشی را روی سطح قرار می‌دادید، قادر به شنیدن هیچ صدایی نبودید. درست پیش از عرضه رسمی این گوشی، اندی رابین که مسئول بخش اندروید بود، متوجه این موضوع شد. در ابتدا فکر می‌کردیم این یک باگ نرم‌افزاری است اما بعد متوجه شدیم مشکل از طراحی گوشی است.
او در ادامه سخنانش به این موضوع اشاره کرد که ردمی نوت 3 از باندهای ۳، ۵، ۴۰ و ۴۱ در هند پشتیبانی می‌کند که به معنی پشتیبانی از تمام باندهای LTE در این کشور است. این قابلیت به غیر از ردمی نوت ۳، تنها در وایب K4 لنوو دیده می‌شود.

در ادامه آقای مانی به اختصار راجع به واقعیت مجازی این گونه گفت:

واقعیت مجازی اتفاق بزرگ بعدی در صنعت فناوری است، اما ما در حال حاضر برنامه‌ای برای ورود به آن نداریم. به علاوه دستگاه‌های واقعیت مجازی باید بسیار ارزان‌تر باشند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: آی تی رسان


ویدیو مرتبط :
معرفی گوشی شیائومی Redmi Note 3