فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



لزوم تعامل میان ملت‌های انقلابی و تبادل تجارب زنان مجاهد و آزاده در عرصه مبارزات


به گزارش خبرگزاری تسنیم، مریم مجتهدزاده، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در دیدار با هیأتی از فعالان سوری در حوزه زنان و خانواده، ضمن تجلیل از امور انجام شده در کشور دوست و برادر سوریه، فعالیت‌ها وماموریت‌های سازمان زنان در دفاع مقدس را برشمرد و با تاکید بر دکترین مقام معظم رهبری( دام ظله العالی ) مبنی بر ایجاد تمدن نوین اسلامی گفت: شرط ایجاد این تمدن در جهان این است که سایه سنگین و شوم ابرقدرت‌ها از سر ملت‌های مسلمان برداشته شود و امت اسلامی باید با یک تلاش مجاهدانه و مجدانه با صرف هزینه‌های سنگین به این هدف بزرگ برسد.

وی با یادآوری بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری(دام ظله العالی) افزود: طبیعتا وقتی بیداری اسلامی در دنیا رخ می‌دهد دشمنی‌ها شروع می‌شود، تلاش‌ها برای تضییع و نابودی پایه ریزی می‌شود، شاید تا یک جاهایی هم موفق شوند اما به فرموده ایشان "اسلام نابود شدنی نیست، بیداری اسلامی به فضل الهی؛ به اهداف خود خواهد رسید."

مجتهدزاده با اشاره به اینکه آمریکا از "اسلام گرایی" می‌هراسد، گفت: وقتی پایبندی و تقید به اسلام و حاکمیت اسلام به میان می‌آید، در واقع پایه‌ریزی تمدن اسلامی رخ نشان داده است و نشانه اینست که جوامع غربی دستپاچه و هراسان می‌شوند و نتیجه آن تولد و رشد قارچ گونه بن لادن‌ها، داعش و امثال این‌ها می‌شود که برای اسلام ستیزی به هر جنایتی متوسل می‌شوند.

وی یکی از اهداف آمریکا و ازنابش را ایجاد جنگ داخلی و تفرقه بین مسلمان‌ها دانست و گفت: راهکارهای نابودی دشمنان اسلام، بصیرت، صبر، تدبر و مقاومت است که باید با اتکا بر علمای اسلام و روشنفکران راستین دنیای اسلام و تجربیات انقلاب اسلامی راه گشای جوامع اسلامی باشیم و با دشمن شناسی و پذیرش تکلیف و مسئولیت خود را در جهاد سخت امروز به منصه ظهور رسانیم. پیام‌ها، بیانات و راهنمایی‌های ارزشمند قائد بزرگ جهان اسلام  می‌تواند به عنوان منشور و نقشه راه این صراط حق و مسیر درست الهی باشد.

وی به نقش تربیتی زنان در خانواده و جامعه اشاره کرد و گفت: همچنان که زنان ما در دفاع مقدس توانستند به نقش آفرینی بپردازند و در همه عرصه‌ها پا به پای مردان حاضر شدند، در نشر تمدن نوین اسلامی نیز می‌توانند نقش اساسی ایفا نمایند. با تعاملات میان ملت‌های انقلابی و آگاه جهان اسلام در زمینه تجلیل و تکریم اسوه‌های صبر و مقاومت و تبادل تجارب زنان مجاهده و آزاده در عرصه مبارزات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی امید است بتوان قدم‌های اساسی در جهت تحقق آرمان‌های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای تکوین تمدن نوین اسلامی برداشت.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سومین جلسه مدیران حامی گروه 12 با هدف تبادل تجارب مدیریتی و