دایی – قلعه‌نویی؛ نبرد قهرمانی تراکتورسازی


تیم کم امید تراکتورسازی که این روزها با امیر قلعه‌نویی شرایط مناسبی به دست آورده، در صورت رقم خوردن اتفاقات فوتبالی می‌تواند به مدعی اصلی قهرمانی تبدیل شود.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی که این روزها در لیگ برتر و آسیا توانسته نتایج خوبی کسب کند، در روزهای پایانی لیگ به یکی از مدعیان قهرمانی تبدیل شده و می‌تواند امیدوار به رقم خوردن اتفاقات فوتبال به سود خود باشد.

تراکتورسازی فردا در حالی به مصاف صبای قم خواهد رفت که تیم امیر قلعه نویی با کسب 41 امتیاز و در فاصله 5 امتیازی با صدرنشین لیگ هستند. فاصله 5 امتیازی با صدرنشین و 4 امتیازی با دو تیم دیگر باعث شده تا امیر قلعه نویی و شاگردانش این روزها امید زیادی به کسب رتبه بالاتر از چهارمی فعلی خود داشته باشند. نکته مثبت برای آنها تقابل استقلال و پرسپولیس در بازی روز جمعه است که می تواند به از دست دادن امتیاز توسط یکی از دو تیم یا هر دو تیم منجر شود تا فاصله امتیازی سرخ های تبریزی از سرخابی های تهرانی کمتر شود.

با این حال تراکتورسازی در 5 هفته باقی مانده لیگ برتر و در تقابل با صبای قم، سیاه جامگان، ملوان، استقلال تهران و استقلال اهواز این شانس را به آنها خواهد داد تا به کسب قهرمانی نیز امیدوار باشند و باید دید امیر قلعه نویی در ادامه تاثیر مثبت خود در تبریز موفق به شگفتی در لیگ پانزدهم خواهد شد یا خیر. 

او فردا برابر علی دایی و صبای قم قرار خواهد گرفت و به دنبال کسب اولین سه امتیاز از این پنجگانه است تا شانس خود را برای رسیدن به جام پانزدهم افزایش دهد.


ویدیو مرتبط :
صحبتهای امیر قلعه نویی پس از نایب قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر