سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



توزیع کنسرو و غذای گرم بوسیله بالگرد در مهران/ انتقال هوایی 27 مصدوم از مهران به ایلام


توزیع کنسرو و غذای گرم بوسیله بالگرد در مهران/ انتقال هوایی 27 مصدوم از مهران به ایلام

فارس/ مسئول پایگاه هلال‌احمر در مرز مهران با اشاره به توزیع 2 هزار کنسرو و 1500 غذای گرم در مهران بوسیله بالگرد گفت: بنا به ضرورت تخلیه بیمارستان مهران و ترافیک شدید در جاده، 27 بیمار بستری در مهران با بالگرد به بیمارستان ایلام منتقل شدند.

مرتضی مرادی پور با اشاره به این که از شب گذشته شاهد بارندگی در مرز مهران بوده‌ایم؛ عنوان کرد: هلال‌احمر به منظور ارائه خدمات بیشتر به زائران، با همکاری اورژانس تصمیم به انتقال 25 بیمار بستری در بیمارستان مرزی مهران به ایلام گرفته است.
وی با اشاره به این که عملیات انتقال بیماران به ایلام با 2 فروند بالگرد هلال‌احمر انجام خواهد شد، اظهار کرد: به علاوه از طریق این 2 فروند بالگرد محموله‌ مواد غذایی شامل 2 هزار کنسرو و 1500 غذای گرم از ایلام به مهران منتقل می‌شود.
مسئول پایگاه مرزی امداد و نجات هلال‌احمر در مهران با اشاره به این که از این پس شاهد خروج روزانه 150 تا 200 زائر از کربلا خواهیم بود، گفت: با توجه به بارندگی‌ها در کشور و خروج زائران از عراق، شاهد تراکم جمعیت هستیم، اما از آنجا که مسئول کمیته اسکان، تغذیه و اعزام زائران، سازمان حج و زیارت است، مسئولان متولی کمیته اسکان این مهم را در مرز مهران بر عهده دارند.
وی با اشاره به انتقال 32 مصدوم در شب گذشته از حلّه به مرکز درمانی هلال‌احمر در مرز مهران، توضیح داد: مصدومان ناشی از حادثه ترافیکی در حلّه، با هماهنگی هلال‌احمر و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هلال‌احمر و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس به ورودی مرز منتقل شده و مصدومان به اورژانس تحویل داده شد.
مشاور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر همچنین با اشاره به گزارش خدمات امدادی به زائرین در مرز مهران، اظهار کرد: از ابتدای آذر 94 تا کنون 31 هزار و 181 زائر به مراکز ارائه خدمات در مرز مهران مراجعه کرده و خدمات امدادی لازم به 220 زائر ارائه، 958 تن نیز سرپایی درمان و 3 زائر به مراکز درمانی منتقل شدند.

مرادی پور به ضرورت تخلیه بیمارستان مهران برای مواقع اضطراری اشاره کرد و گفت: به همین دلیل تصمیم گرفته شد تا 27 بیمار بستری در مهران به بیمارستان ایلام منتقل شوند.

وی خاطرنشان کرد: به علت ترافیک شدید در جاده‌های منتهی به مهران، این 27 مصدوم بوسیله 2 فروند بالگرد به بیمارستان ایلام منتقل شدند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تصادف در شهرستان های ایوان و مهران در استان ایلام