سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تظاهرات ضد دولتی در ایتالیا به درگیری با پلیس منجر شد


تظاهرات ضد دولتی در ایتالیا به درگیری با پلیس منجر شدایرنا/ تظاهرات ضد دولتی در اعتراض به سفر متئو رنتزی نخست وزیر ایتالیا به شهر ناپل در جنوب این کشور، به درگیری با ماموران پلیس منجر شد.

به گزارش خبرگزاری رسمی ایتالیا (آنسا)، راهپیمایی ضد دولتی در ابتدا بدون مشکل در مرکز شهر ناپل برگزار شد، اما تظاهرات کنندگان به تدریج به 3 گروه تقسیم شدند و یک گروه یکصد نفری متشکل از کمیته شهروندان «بانیولی»، کمیته دانشجویی و مراکز اجتماعی در مخالفت با سفر رنتزی به این شهر، با پلیس درگیر شد.
دستکم 4 مامور پلیس در جریان این درگیری زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.
معترضان به طرف نیروهای پلیس ترقه و سنگ پرتاب کردند و پلیس نیز از گاز اشک آور و آب فشار قوی برای متفرق کردن راهپیمایان استفاده کرد. مناطق مجاور استانداری ناپل کاملا به حال زرهی درآمده و خودروهای زرهی پلیس در نقاط مختلف شهر مستقر شده اند.
تظاهرات کنندگان نه تنها علیه سیاست های دولت رنتزی در قبال بانیولی بلکه علیه سیاست های کاری نیز اعتراض کردند.
معترضان با شعار نوشته هایی نظیر ناپل به دولت رنتزی رای عدم اعتماد می دهد، ناپل، شهر شورش، نه به دولت لابی ها و دلالان، سیرابی برای موش ها نداریم، رنتزی به فاضلاب برگرد، علیه دولت متئو رنتزی شعار دادند و یک عروسک بزرگ از پینوکیو را که پیراهنی با نوشته حزب دمکرات ها برتن داشت، به نشان دروغ گویی حزب حاکم حمل کردند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
‫تظاهرات بزرگ ضد دولتی در ایتالیا‬‎