ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



میناوند: بازی مستقیم پرسپولیس با استقلال مهم و تعیین کننده‌ است


مهرداد میناوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به پیروزی پرسپولیس مقابل صبا در قم اظهار داشت: به اصطلاح فوتبالی‌ها این سه امتیاز از نان شب هم برای پرسپولیس واجب‌تر بود. پرسپولیس امتیازهای حساسی را مقابل تراکتورسازی، ذوب‌آهن، سپاهان و ... از دست داد. پیروزی مقابل صبا یک عیدی خوب به هواداران پرسپولیس بود، آن هم درحالی‌که این تیم چند بازیکن را در اختیار نداشت و مهدی طارمی هم در دقایق آخر بازی کرد.

وی افزود: حالا پرسپولیس با روحیه بیشتری به تعطیلات می‌رود و با بازگشت مصدومان شرایط بهتری خواهد شد. فقط امیدوارم پرسپولیس بعد از تعطیلات از شرایط خوب خودش فاصله نگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس درمورد شانس قهرمانی این تیم خاطرنشان کرد: چیزی هنوز قابل پیش‌بینی نیست، ولی پرسپولیس شانس خوبی دارد. این تیم با صدر جدول چهار امتیاز فاصله دارد که فکر می‌کنم بازی مستقیم با استقلال بسیار مهم و تعیین‌کننده خواهد بود. همه مدعیان شانس دارند و از حالا نمی‌توان با قاطعیت در این مورد صحبت کرد.

میناوند درمورد اینکه بهترین بازیکن ایران در سال 1394 چه کسی بود، گفت: من قطعا مهدی طارمی را انتخاب می‌کنم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تعیین زمان اعلام نتیجه مزایده باشگاه پرسپولیس و استقلال