ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



طاهری: نگرانی‌ام از اختلاف خاکپور و کفاشیان است/ تیم امید پتانسیل المپیکی شدن را دارد


بیژن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: تیم امید با تدارکات خوبی عازم مسابقات شده است. البته این تدارکات نسبت به سال‌های قبل بهتر بوده والا بدون شک حریفان ما دیدارهای دوستانه بسیار بیشتر و باکیفیت‌تری برگزار کرده‌اند. البته در تیم فعلی بازیکنانی حضور دارند که اکثر آنها در باشگاه‌شان تاثیرگذار بودند و به خاطر فشردگی لیگ بدن‌هایشان آبدیده شده است.

وی افزود: تنها نگرانی من وجود برخی اختلافات بین سرمربی تیم امید و رئیس فدراسیون فوتبال است که ممکن است این مسئله مشکلاتی را به وجود آورد. امیدوارم با شروع مسابقات بازیکنان با تمام توان به میدان بروند.

پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با اینکه آیا ایران می‌تواند به دور بعد صعود کند، خاطرنشان کرد: من فکر نمی‌کنم در مرحله گروهی مشکلی به وجود بیاید. چین سال‌ها است که دچار افت شده و تیم قطر و سوریه هم حریفانی نیستند که برای ما مشکل‌ساز باشند. سوریه در جنگ به سر می‌برد و مثل زمانی که خود ما در جنگ بودیم مطمئنا بازیکنانشان بی‌روحیه هستند. خوشبختانه تیم ما در آرامش به سر می‌برند و می‌توانند به راحتی تمرین کنند. تا وقتی که به تیم‌های شرقی برخورد نکنیم مشکلی به وجود نمی‌آید.

طاهری در رابطه با اینکه آیا ایران پتانسیل المپیکی شدن دارد، گفت: بله این پتانسیل در تیم امید وجود دارد. من مسابقات آنها در غرب آسیا زیر نظر داشتیم و می‌دانم که چه کیفیت بالایی دارند. حتی امیدم به این تیم نسبت به تیم خودمان که با غلامحسین پیروانی هدایتش را بر عهده داشتیم بیشتر است. البته ما در آن مقطع با مشکلات زیادی روبرو بودیم. مثلا بازیکنان در اردوها ممنوع‌الخروج بودند و بسیاری از مشکلات دیگر برایشان ایجاد می‌شد.

وی در رابطه با اینکه خاکپور بدون قرارداد به قطر سفر کرده است، تصریح کرد: واقعا این مسئله جای سؤال دارد که مگر می‌شود در تورنمنتی به این مهمی مربی بدون قرارداد برود. از لحاظ فوتبالی از هیچ حریفی کمتر نیستیم مگر اینکه چنین حواشی برای ما مشکل‌ساز شود. ای کاش قرارداد خاکپور بسته می‌شد تا این تیم با تمرکز کامل به مسابقات برود و خدای ناکرده اتفاقی نیفتد که 4 سال دیگر بر حسرت ما افزوده شود.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/VLQPJ4


ویدیو مرتبط :
صحبت های خاکپور در مورد تیم ملی امید