سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کشفیات تازه از سایت بازی Final Fantasy XV، خبر از نسخه‌ی PC می‌دهد


Final Fantasy XV

یکی از اتفاقاتی که برای طرفداران سری فاینال فانتزی در رایانه‌های شخصی دردناک است، عدم انتشار Final Fantasy XV برای این پلتفرم خواهد بود. Square Enix ناشر این بازی به طور رسمی اعلام کرده است که این بازی تنها بر روی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد، با این حال احتمال انتشار این بازی در Steam وجود دارد. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

KupoNut، یکی از کاربران وب سایت NeoGaf به تازگی کشفیات تازه‌ای بر روی فایل‌های سایت رسمی Final Fantasy داشته است که به نظر می‌رسد این بازی برای PC در ویندوز 10 و از طریق فروشگاه Steam منتشر خواهد شد. یافته‌های این کاربر نشان دهنده‌ی صفحه‌ای شامل تریلر، برنامه، پرسش و پاسخ و Livestream برای این بازی خواهد بود که این کدهای مشابه نیز، در Rise of the Tomb Raider استفاده شده بود که توسط این کاربر فاش شد. این خبر می‌تواند بسیار مهم و قابل باور باشد زیرا از سایت رسمی این بازی برداشته شده است.

Final Fantasy 15 (3)

هنوز خبری از سوی Square Enix در رابطه با انتشار این بازی منتشر نشده است اما با توجه به انتشار نسخه‌های قبلی فرانچایز Final Fantasy برای PC، می‌توان پیش بینی کرد که این بازی از طریق استیم در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

Final Fantasy XV در تاریخ نامشخصی در سال 2016 برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

Gamespot

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
Final Fantasy XV وب سایت Guard3d.com