ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دژاگه در لیست سیاه قرار نگرفت


به گزارش خبرگزاری فارس، تیم العربی که در این فصل اشکان دژاگه هافبک توانمند تیم‌ملی کشورمان را در ترکیب خود دارد، با هدایت جیان‌فرانکو زولا سرمربی سرشناس ایتالیایی که در زمان بازیگری‌اش ستاره آتزوری و چلسی بود، عملکرد نسبتا خوبی را داشته است زیرا اکنون با گذشت 11 هفته از لیگ ستارگان قطر با 20 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

دژاگه در این فصل در بسیاری از پیروزی‌های تیمش موثر بود و توانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد. زولا سرمربی العربی همیشه از عملکرد او تعریف کرده است.

با نزدیک شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی سرمربی سرشناس العربی لیستی را اعلام کرد زیرا سران باشگاه العربی در این فصل خواهان قهرمانی هستند و حاضرند سرمایه‌گذاری زیادی را در این زمینه کنند.
زولا درباره تغییرات نقل و انتقالات زمستانی گفت: پاولینهو و اشکان در این 11 هفته عملکرد خوبی داشته‌اند و از هر دو آنها راضی هستم. رود فانی هم با وجود خطاهایی که داشت عملکرد نسبتا خوبی داشت و در کل راضی هستم اما درباره دوترا برزیلی تصمیم قطعی را گرفتم در ژانویه رفتنی است.
این درحالی است که در روزهای اخیر مطبوعات قطری مدعی شدند آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم‌ملی کشورمان را در لیست سیاه ام‌صلال قرار دارد و در ژانویه رفتنی است.
انتهای پیام/ا

http://fna.ir/29LE3S


ویدیو مرتبط :
جهانگیری :دلالان تحریم بدانند در لیست سیاه قرار میگیرند