علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



لشگر ۲۵ کربلا در دفاع از حرم حضرت زینب (س) هنرنمایی می کند


به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدعلی حق‌بین شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگداشت سومین روز شهادت شهید مدافع حرم حسین بواس، اظهار کرد: امروز مردم ما با حضور در راهپیمایی‌ها و تشییع شهدا نشان داده‌اند به دیدی وسیع و بصیرتی مثال‌زدنی رسیده‌اند و نیاز به تشریح این ندارند که شهدا چه‌کارهایی کردند.

وی بابیان اینکه مردم همیشه نشان می‌دهند که راه شهدا را ادامه می‌دهند، ادامه داد: شهدای مدافع حرم همان راهی را طی می‌کنند که امام راحل و شهدای دفاع مقدس ترسیم کردند.

فرمانده لشگر ۱۶ قدس گیلان افزود: امروز ما حق کوچک‌ترین اشتباهی را نداریم و از ما پذیرفته نیست، چون دشمنان ما طرح‌های زیادی را در جامعه برنامه‌ریزی کردند، اما موفق نشدند، چون شهدا با ایثار و خونشان و مردم با بصیرتشان ایستادند

این مسئول با تأکید بر اینکه دشمنان فهمیده‌اند که اگر بخواهند به مرزهای ما نزدیک شوند، بسیار آسیب‌پذیر هستند، خاطرنشان کرد: به همین علت این‌که به‌جای رویارویی مستقیم نظامی، بحث‌هایی مانند حقوق بشر و توان موشکی را مطرح می‌کنند، اما بازهم نمی‌توانند انقلاب را از پای درآورند.

حق‌بین با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد از درون به انقلاب حمله کرده، آن را محدود کند، تصریح کرد: برای این کار تلاش می‌کند امنیت را از جامعه بگیرد و در این صورت اساس مقاومت اسلامی متزلزل خواهد شد.

وی بابیان اینکه اساس نظام بر امنیت است، گفت: اگر بخواهیم به موضوعات اقتصادی و اجتماعی و حتی تشییع شهدا بپردازیم، نیاز به امنیت داریم.

فرمانده لشگر ۱۶ قدس گیلان با تأکید بر اینکه دشمنان تلاش می‌کنند فرهنگ بی‌آبرویی را در دنیا نهادینه کرده و با فیلم‌هایشان اساس خانواده را از هم بپاشند، افزود: باید اختلاط زن و مرد مدیریت کرد و باید بیش از این به مسئله حجاب بیشتر توجه کنیم تا از دامان زن‌هایمان بازهم چنین شهدایی پرورانده شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه بصیرت جوانان ما، خیال رهبری را راحت کرده است، یادآور شد: دشمنان ما هم‌بارها زمین‌بازی را عوض کرده‌اند و می‌خواهند دست و پای جمهوری را در جای‌جای دنیا قطع کنند، اما بدانند نمی‌گذاریم هیچ‌گاه حتی به نزدیکی مرزهایمان بیایند.

حق‌بین ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی دست آن‌ها را رو کرده است، دشمنان زمانی با حرکت ناوگان‌هایشان اقتدار پوشالی خود را به رخ جهان سوم می‌کشیدند، اما امروز دیگر این اتفاقات نخواهد افتاد و مجبور هستند هزینه کنند و جنازه‌های سربازان آن‌ها روی دستانشان مانده است.

وی بهانه آمریکا را برای حمله به عراق، زیر سؤال رفتن حقوق بشر دانست و تأکید کرد: دنیای غرب برای جنگیدن به مقدار کافی سلاح، موشک و ناوگان‌های دریایی دارند، اما داعش و النصره را وارد کارزار کردند، چون نمی‌توانند و می‌ترسند وارد جنگ مستقیم شوند.

فرمانده لشگر ۱۶ قدس گیلان بابیان اینکه امروز افراد زیادی برای اعزام به سوریه داوطلب هستند، تصریح کرد: لشکر ۲۵ کربلا در آن‌سوی مرزها در دفاع از حرم حضرت زینب (س) هنرنمایی می‌کنند و این نشان می‌دهد نسل جدید فهمیده است چگونه باید راه شهدا را ادامه دهد.

حق‌بین در پایان با تأکید بر اینکه باوجود داشتن امکانات کافی اقتصادی، در این حوزه عقب‌مانده‌ایم، تصریح کرد: باوجود تأکیدات مقام معظم رهبری، برخی از مسئولان کشور امروز به اقتصاد مقاومتی کم‌توجهی می‌کنند، چون اختلافاتی بین آنان وجود دارد.


ویدیو مرتبط :
مدافعین حرم در دفاع از حرم حضرت زینب (جدید بسیار زیبا )