سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فیلم ارتش آمریکا از رزمایش سپاه پاسداران در تنگه هرمز


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقامات آمریکایی پیشتر مدعی شده بودند که رزمایش دریایی سپاه پاسداران نزدیک گروه رزمی ناو هواپیمابر یو‌اس‌اس هری ترومن انجام گرفته است.

مقامات ایرانی روایت آمریکایی‌ها از این رزمایش را رد کرده و یکی از سخنگویان سپاه روز 31 دسامبر که این اتهامات "نادرست" را "عملیات روانی" خواند.

نیروی دریایی آمریکا می‌گوید تصاویر رادار مادون قرمز یک "قایق تندروی" ایرانی را نشان می‌دهند که در "نزدیکی" ترومن، ناوشکن یو‌اس‌اس باکلی،‌ ناوچه فرانسوی اف‌اس پراونس و تعدادی کشتی تجاری دیگر "چندین موشک پرتاب می‌کند."

این فیلم ویدئویی توسط بالگردهای سی‌هاوک تهیه شده و 30 ثانیه به طول می‌کشد. نیروی دریایی آمریکا مدعی است که این موشک‌ها "در خط ترافیک دریایی بین‌المللی" و در حالیکه ناو هواپیمابر ترومن و دیگر کشتی‌ها در حال عبور از تنگه هرمز بودند شلیک شده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
رزمایش سپاه در تنگه هرمز