فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مسئول در آموزش و پرورش خراسان شمالی: در زمینه آموزشی جزو 10 استان برترهستیم


به گزارش ایرنا عبدالله رحیمی سه شنبه در آیین تجلیل از معلمان نمونه پویای شیروان اظهار كرد: همچنین خراسان شمالی در قبولی دانشگاه ها رتبه خوبی دارد این درحالی است كه این استان در همه شاخص ها جزو سه استان محروم است.
وی با بیان اینكه آموزش و پرورش ركن توسعه كشور است گفت: توسعه فراتر از پیشرفت علمی است و توسعه پایدار باید از آموزش و پرورش آغاز شود كه پیشرفت های خوب استان در حوزه آموزشی، پرورشی و ورزشی به خاطر وجود نیروی های انسانی فوق العاده است.
رحیمی با بیان اینكه معلمان ما نمونه هستند افزود: زیرا كه در زمان مدیریت بحران و مقاومت اقتصاد مقاومتی نگذاشتیم رتبه آموزش و پرورش به 29 برسد.
امام جمعه شیروان نیز گفت: مقام و منزلت معلم بسیار بالا است و باید خالق معلم در شان معلم سخن بسراید.
حجت الاسلام حسین كوثری با بیان اینكه مقام و منزلت علمی آنقدر بالاست كه حسادت دیگران را بر می انگیزد اظهار كرد: در این راستا تربیت انسان از هر كاری سخت تر است.
در این آیین از معلمان نمونه این شهرستان با اهدا لوح و جوایزی تجلیل به عمل آمد.
هم اكنون 28 هزار دانش آموز شهرستان اسفراین در 421 آموزشگاه زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می كنند.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 كیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/ 6042

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بهره برداری از 176 طرح در خراسان شمالی با حضور وزیر آموزش و پرورش