سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سردار نصیری: دشمن ایران اسلامی به دنبال حذف تفکر بسیجی است


به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار علی نصیری عصر پنجشنبه در اجتماع پنج هزار نفری بسیجیان شهرستان پاکدشت در مصلای نماز جمعه این شهرستان گفت : دشمنان خبیث با تمام توان تلاش می کنند تا بین نسل گذشته و نسل جدید انقلاب اسلامی، گسست اعتقادی به وجود آورند تا به این واسطه بتوانند به خواسته های شوم خود برسند.
وی افزود : اگر امروز ایران اسلامی حرفی برای گفتن در منطقه دارد به این دلیل است که ملت ایران در تمام مسیر 36 ساله انقلاب شکوهمند اسلامی، بیانات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب تمام امور قرار داده اند.
وی گفت : اگر امروز دشمنان از گزینه های نظامی صحبت می کنند به خاطر عجز و ناتوانی آن ها در مقابله با تفکر بسیج و بسیجی است و البته این نوع ادبیات، نخ نما شده است.
نصیری افزود: امروز دشمن در دکترین سیاست و عملیات های خود در مسیر مبارزه با جمهوری اسلامی ایران موضوعات مختلفی از جمله فرهنگ ، اعتقاد و تفکر ملت ایران را هدف قرار داده است چرا که دشمن می داند که با جنگ سخت نمی تواند بر ما پیروز شود؛ پس توان خود را برای ضربه زدن به تفکر بسیجی و اعتقادات مردم معطوف کرده است.
وی اظهار داشت: در تفکر انقلاب و امام راحل، مشروعیت و جایی برای سلطه و سلطه پذیری وجود ندارد و اگر در هر کجای دنیا ظلمی علیه مظلومی رخ میداد، سکوت جایز نبود.
نصیری افزود : غربی ها همواره تلاش کردند تا تفکر امام خمینی(ره) و بسیجی را از بین ببرند تا این تفکر در منطقه صادر نشود ولی امروز به خوبی می توان دید که چگونه دسیسه های دشمن با شکست مواجه شده و انقلاب اسلامی ملت ایران و فرهنگ بسیجی در منطقه صادر و گسترش یافته است.
فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران گفت : امروز دشمن قسم خورده نظام با تمام توان در مقابل نظام اسلامی ایران صف آرایی کرده است تا فرهنگ بسیج که برگرفته از تفکرناب انقلاب است را نابود کند.
وی افزود: اگر امروز دشمن بهانه چند سانتریفیوژ را می گیرد و از حقوق بشر دم می زند به دنبال حذف فرهنگ ایثار، شهادت و فرهنگ بسیجی است.
وی تأکید کرد: بسیج در ارکان نظام جمهوری اسلامی به عنوان عنصری تاثیر گذار نقش خود را به درستی ایفا کرده است چرا که این نیرو در بین آحاد جامعه پایگاه دارد.
وی با اشاره به این که بسیج بر اساس فرهنگ عاشورا بنا شده گفت : در نهضت امام حسین (ع) ، اسارت ظاهری، تشنگی و قطعه قطعه شدن وجود دارد اما ایستادگی در مقابل ظلم، به عنوان یک اصل اساسی شناخته می شود.
تهرام/7254//1348

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جمهوری اسلامی ایران به برکت تفکر بسیجی و عمل و حرکت