فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مسابقه قرآن روستایی کشور در سیریک هرمزگان برگزار می شود


به گزارش ایرنا ، سرگرد علی اسلامی سه شنبه درهماهنگی مسابقه قران روستایی کشور در این شهرستان افزود: برای ارتقای سطح کیفی و کمی اولین دوره مسابقه قرآن قرآن روستایی کشور دبیرخانه اجرایی مسابقات قرآن روستایی کشور شامل پنج کمیته فرهنگی ، مسابقات ، پشتیبانی ، تبلیغات و اطلاع رسانی و هماهنگی و تشریفات تشکیل شد.
وی بیان داشت: تاکنون برای بستر سازی و ایجاد زیر ساخت های لازم برای ایجاد فضا و محیط مناسب محیطی برای برگزاری مسابقه قرآنی روستایی بیش از 500 میلیون ریال هزینه شده و تا زمان برگزاری مسابقات بیش از یک میلیارد ریال خدمات در بخش های عمرانی صورت گیرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک اظهارکرد: امیدواریم که فرهنگ قرآنی و اسلامی همچون فریضه نماز و امربه معروف و نهی از منکر در جامعه فرهنگ سازی و نهادینه شود.
اسلامی تاکید کرد: مسابقات قرآن کریم راهکاری مناسسب برای ترویج فرهنگ قرآن و تشویق علاقه مندان در این عرصه معنوی است و فضای شهرستان با میزبانی مسابقات قرآنی روستایی کشور سرشار از برکات و چهره های قرآنی خواهد شد.
مسابقات سراسری قران روستایی کشور از 21 تا 23 بهمن ماه امسال به میزبانی روستای روتان بخش بمانی سیریک و با همکاری پایگاه بسیج شهید قورچی زاده برگزار می شود.
شهرستان سیریک در 175 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است. ک/3
7195/6048

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
فینال مسابقات فوتبال روستایی و عشایری برگزار شد + فیلم