سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



روسیه ۱۰۰۰ دست لباس ضد شیمیایی به عراق تحویل داد


روسیه ۱۰۰۰ دست لباس ضد شیمیایی به عراق تحویل داد

ایلنا/ روسیه هزار دست لباس مقاوم در مقابل مواد شیمیایی را به ارتش عراق تحویل داد تا نیروهای این کشور در مقابل حملات احتمالی شیمیایی داعش آمادگی داشته باشند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «حکیم الزمیلی» رئیس کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق گفت که عراق و روسیه قرارداد گسترده‌ای در زمینه تجهیزات و ادوات نظامی امضا کردند که یکی از مفاد آن هزار دست لباس مقاوم در مقابل مواد شیمیایی بوده است.

مسکو این هزار دست لباس ضد شیمیایی را به ارتش عراق تحویل داد تا نیروهای این کشور برای مقابله با حملات شیمیایی احتمالی توسط داعش آمادگی لازم را داشته باشند.

الزمیلی اضافه کرد که قرارداد همکاری روسیه و عراق، می‌بایست در آینده نزدیک تمدید شود، چراکه مدت توافق پیشین رو به اتمام است.

وی مدعی شد که هیاتی عراقی در روز‌های آتی به مسکو سفر می‌کند تا در مذاکره با مقام‌های روسی، راه‌های همکاری میان دو کشور را بررسی کنند.


ویدیو مرتبط :
پیشنهاد روسیه به ایران برای تحویل سیستم ضد موشکی جدید