ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



درخواست مظلومي از مديران استقلال؛ حفظ کرار يا جذب رحماني


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.15 - 09:52

درخواست مظلومي از مديران استقلال؛ حفظ کرار يا جذب رحماني

تسنيم/ سرمربي تيم فوتبال استقلال از اعضاي هيئت مديره اين باشگاه خواسته است که زمينه ادامه حضور کرار جاسم را در اين تيم فراهم آورده يا به جاي او دو بازيکن ديگر جذب کنند. کرار جاسم به دليل مشکلاتي که با باشگاه استقلال بر سر مسائل مالي پيدا کرده، در تمرينات اين تيم شرکت نمي‌کند و خواهان دريافت رضايت‌نامه‌ خود از باشگاه استقلال شده است. از طرفي اعضاي هيئت مديره و همچنين بهرام افشارزاده، سرپرست باشگاه مخالف ماندن کرار در استقلال هستند، اما پرويز مظلومي در جلسه روز شنبه خواهان حفظ کرار شده است. اين مسئله باعث شد جلسه تصميم‌گيري در خصوص کرار به روز يکشنبه موکول شود.
طبق اعلام مسعود معيني، مظلومي به اعضاي هيئت مديره گفته است که کرار دوست دارد باشگاه استقلال به تعهدات خود عمل کند تا بتواند تمرکز بيشتري داشته باشد. سرمربي استقلال هم تأکيد کرده که بهتر است اين بازيکن در استقلال بماند، چون به او احتياج دارد، اما اگر سياست باشگاه اين است که کرار از مجموعه استقلال جدا شود، بايد دو هافبک در نيم‌فصل جذب استقلال شوند، يکي از اين هافبک‌ها بختيار رحماني است و ديگري سلطاني، بازيکن گسترش فولاد تبريز.
اين مسائل باعث شد تا تصميم بر آن گرفته شود که در جلسه روز يکشنبه هيئت مديره باشگاه پرويز مظلومي حضور يافته و نقطه نظرات خود را براي حفظ کرار جاسم مطرح کند. اگر در اين جلسه مظلومي مديران استقلال را براي ادامه حضور کرار متقاعد کند، شايد مديران استقلال با ماندن اين هافبک عراقي در جمع آبي‌پوشان موافقت کنند. در حال حاضر نظر هيئت مديره باشگاه استقلال اين است که با کرار تسويه حساب شده و اين بازيکن نيم‌فصل از جمع آبي‌پوشان جدا شود و يا اينکه با توجه به درخواست مظلومي کرار بماند. البته سرمربي استقلال تأکيد کرده است که در صورت جدايي کرار، دو بازيکن ديگر جايگزين او شوند.
آنچه مسلم است اعضاي هيئت مديره و افشارزاده تمايل ندارند همکاري کرار با استقلال ادامه داشته باشد، اما اين حق را به مظلومي داده‌اند که درخواست حفظ بازيکنش را بدهد. بايد ديد که در جلسه يکشنبه چه تصميمي در مورد هافبک عراقي استقلال اتخاذ مي‌شود.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
گل زیبای کرار به استقلال