سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیین بزرگداشت سردار شهید کاظم زاده قصاب در کاشان برگزار شد


به گزارش ایرنا، شهید سیدمحمد کاظم زاده قصاب در 22 فروردین سال 62 در عملیات والفجر یک در فکه به درجه رفیع شهادت رسید که پیکر مطهرش پس از 32 سال انتظار به زادگاهش کاشان برای خاکسپاری منتقل شد.
پیکر مطهر این شهید والامقام روز گذشته /پنجشنبه/ در میان حزن و اندوه قشرهای مختلف مردم عزادار کاشان از ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان تا مسجد صادقیه این شهر تشییع و در گلزار شهدا این شهر بخاک سپرده شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان در این آیین با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: کسانی که در مسیر الهی ثابت قدم هستند و این مسیر را تا انتها طی می کنند، اجر مجاهدان فی سبیل الله را دارند.
حجت الاسلام سیدعبدالصاحب حسینی افزود: شهدا و مومنان مسیرشان همواره صعودی و سخن، فکر، قلم، زندگی و عمرشان نیز همیشه مفید است.
وی خاطرنشان کرد: شهید کاظم زاده قصاب از جمله دانش آموزان ممتازی بود که با شروع جنگ تحمیلی برای دفاع از اسلام، نظام و کشور راهی جبهه های نور علیه ظلمت شد.
وی تصریح کرد: این شهید والامقام جانشین فرمانده گردان لشکر 41 ثارالله که در آن زمان سردار پرافتخار اسلام قاسم سلیمانی فرمانده آن بود، شد.
حسینی گفت: شهید کاظم زاده با ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند تبارک و تعالی در دوران دفاع مقدس در جبهه های غرب و جنوب کشور با دشمنان مبارزه کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان اظهار داشت: حضور خیل عظیم مردم در آیین بزرگداشت شهدا بیانگر تداوم و ادامه راه شهدای عزیز است.
وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: استکبار در بیش از سه دهه با آن همه هزینه نتوانست حتی در دوران هشت سال دفاع مقدس، نظام جمهوری اسلامی ایران را شکست بدهد، اما امروز بدنبال نفوذ در نظام اسلامی است.
وی تاکید کرد: امروز روز بیداری، هشیاری و بصیرت و آگاهی برای دشمن شناسی است تا دشمنان نتوانند در ما نفوذ کنند.
شهرستان کاشان دارای 22 سردار شهید، یک خانواده چهار شهید، هفت خانواده سه شهید، 107 خانواده دو شهید و یک هزار و 511 خانواده یک شهید، سه هزار و 700 جانباز و 191 آزاده است.
6136/6021

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سومین سالگرد سردار شهید احمد سیاف زاده