سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دندان هايي که در بيني رشد کرده است


آخرين خبر/ امروز خراسان نوشت: انيسه دختري 9 ساله است که دندان هايش در بيني رشد کرده است.

او در خانواده اي 5 نفره در روستاي مرزي "مورتي" در استان سيستان و بلوچستان زندگي مي کند. او مبتلا به بيماري نادر "هستژ وبه" است. خانواده او براي معالجه وي، به پزشکان مختلفي در ايران و کراچي پاکستان مراجعه کرده اند اما از آنجا که پدرش کارگر ساده است و با مشکلات مالي رو به رو است نتوانسته، جراحي صورت را انجام دهد.

انيسه در صحبت کردن و غذا خوردن دچار مشکل است و به راحتي نمي تواند با دوستانش ارتباط برقرار کند.

برهمين اساس، خبرگزاري ميزان پيگيري‌هاي خود براي بدست آوردن اطلاعات و مشخصات دختر 9 ساله سيستاني آغاز کرده است تا بتوان از طريق پرونده پزشکي و با همکاري وزارت بهداشت مقدمات مراحل درماني اين نوجوان را آغاز و مشکل وي را برطرف کند.

از سوي ديگر، انتشار اين خبر با واکنش مخاطبان نوع‌دوست کشورمان روبرو شد و از روز گذشته پيام‌هاي بسياري مبني بر همدردي و درخواست کمک هاي خيريه جهت درمان انسيه ارسال شده است.

در اين خصوص ذکر 2 نکته حائز اهميت است:

1- آن دسته از هموطنان گرامي که قصد کمک به درمان دختر 9 ساله سيستاني دارند مي توانند شماره خود را از طريق شماره 30002780 پيامک کنند.

2- در صورت داشتن هرگونه اطلاع و نشان از مشخصات انيسه مخاطبان محترم مي توانند به شماره 30002780 پيامک ارسال کنند.

با کانال تلگرامي آخرين خبر همراه شويد telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
مراحل رشد دندان