سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



ماسک شیر را برای شفافیت پوست امتحان کنید


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.16 - 17:51

ماسک شیر را برای شفافیت پوست امتحان کنید

خراسان/ برای کم کردن اثر لکه های سفید و روشن پوست، چند عدد نخود را در شیر خیس کنید. بهتر است نخود ها را بکوبید سپس بگذارید از شب تا صبح خوب خیس بخورد. صبح روز بعد آن را صاف کنید و مقدار کمی پودر زرد چوبه و دو تا سه قطره آبلیمو به آن بیفزایید. این مایه را به صورت خود بمالید و بگذارید به مدت نیم ساعت بماند. حال می توانید صورت خود را بشویید.
برای شفافیت پوست یک قاشق سوپ خوری شیر را با یک قاشق چای خوری آب هویج و یک قاشق چای خوری آب پرتقال و یک قاشق چای خوری عسل مخلوط کنید. مایه را روی صورت خود بمالید و به مدت 15 دقیقه در همین وضعیت بمانید.
برای روشن تر شدن و شفافیت پوست و بهبود گردش خون در پوست ، یک قاشق چای خوری نخود سبز کوبیده را با یک قاشق چای خوری روغن زیتون مخلوط و به شیر اضافه کنید. سپس آن را به صورت خود بمالید.
پیشنهاد ، ابتدا ماسک ها را در قسمت کوچکی ازپوست خود امتحان کنید .

نظر شما


ویدیو مرتبط :
‫شفافیت پوست با مصرف خاکشیر‬‎