سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دو شماره برای شکایات مسافران و گردشگران در ایام نوروز


به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در راستای احقاق حقوق هموطنان و آن دسته از مسافران و گردشگرانی که برای سفر از خدمات دفاتر مسافرتی و گردشگری استفاده می‌کنند و با خرید تورهای داخلی و خارجی سفر می کنند؛ علاوه بر نظارت‌های معمول، اقدام به تشدید کنترل‌ها در  قالب اعزام تیم‌های نظارتی محسوس و نامحسوس کرده است در همین راستا اکیپ‌های بازرسی در قالب تیم‌هایی به ستادهای اجرایی خدمات سفر استانها برای نظارت بر نحوه عرضه خدمات به ویژه تورهای مسافرتی و کنترل و کیفیت خدمات و قیمت‌ها آنها اعزام شده‌اند و با مشاهده تخلفات احتمالی، برخورد قاطع و قانونی معمول خواهند داشت.

ستاد مرکزی از هموطنان تقاضا دارد ضمن بررسی مقاصد سفر و تنوع قیمت‌ها و خدمات تور، صرفاً از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مجاز و معتبر که از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مجوز دارند تور خریداری کنند و دقت داشته باشند که جزئیات خدمات مورد توافق حتماً در قرار داد ذکر شده باشد.

به گزارش میراث فرهنگی، شماره تلفن‌های 66582230 و 66582231 به منظور دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات احتمالی مسافران و گردشگران در خدمت هموطنان باشد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
شماره تلفن گویای 195 برای درج شکایات و نظرات در وزارتخانه