سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آی تی آموزی/ چگونگی راه اندازی اندروید در بلک بری Priv


آی تی آموزی/ چگونگی راه اندازی اندروید در بلک بری Priv

شرکت بلک بری به تازگی از نخستین تلفن هوشمند اندرویدی خود به نام Priv رونمایی کرد. تلفن هوشمندی که در کنار ظاهری جذاب سیستم عامل اندروید با امنیت بالایی در آن به کار گرفته شد.

صبحانه آنلاین/ شرکت بلک بری به تازگی از نخستین تلفن هوشمند اندرویدی خود به نام Priv رونمایی کرد. تلفن هوشمندی که در کنار ظاهری جذاب سیستم عامل اندروید با امنیت بالایی در آن به کار گرفته شد.

با صفحه نمایش خمیده QHD، دوربین اصلی 18 مگاپیکسلی با فناوری OIS، باتری بزرگ، صفحه کلید مجازی و فیزیکی و پردازنده اسنپدراگون 808 مورد توجه طرفداران بلک بری قرار گرفت.

حال در این بین شاید با راه اندازی اندروید در این گوشی آشنایی کاملی نداشته باشید و بهتر است آموزشی که برای شما در نظر گرفته شده را مطالعه کنید:

- تلفن هوشمند بلک بری Priv از صفحه کلید مجازی و فیزیکی برخوردار است. شما برای اینکه به استفاده از صفحه کلید مجازی بپردازید بهتر است فایل Apk صفحه کلید بلک بری را دانلود کرده و نصب نمایید.

- فایل APk سرویس بلک بری را دانلود و نصب می کنیم. با دریافت این فایل شما می توانید لانچر، تقویم یا هرچیزی دیگری را روی گوشی خود نصب کنید.

- لانچر بلک بری را دانلود و نصب می کنیم. این لانچر ظاهری ساده و تمیز داشته که از برخی طراحی هایی منحصربفردی بلک بری نیز بهره می برد.

- متاسفانه لانچر در ابتدا تصویر زمینه نداشته اما می توانید از تصاویر پیش فرض QHD قرار داده شده در این گوشی استفاده کنید.

- در این مرحله تقویم بلک بری را باید دانلود و نصب کرد که این تقویم به کاربر اجازه می دهد تا قرار ملاقات های خود را در آن مشخص نماید.

این آموزش شامل راه اندازی اندروید در تلفن هوشمند بلک بری Priv بوده و افرادی که این گوشی را خریداری کردند می توانند براساس آموزش عمل کنند.


ویدیو مرتبط :
بررسی تخصصی اولین اندروید بلک بری: PRIV