فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



حوادث/ آتش سوزي در کارگاه توليدي پاکدشت دو تن را به کام مرگ فرستاد


ايرنا/ رئيس سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري پاکدشت گفت: وقوع آتش سوزي درکارگاه توليدي روکش صندلي خودرو در پاکدشت دو کارگر را به کام مرگ فرستاد.

قاسم خواجه حسيني روز چهارشنبه به خبرنگار ايرنا گفت: در اثر وقوع حادثه آتش سوزي در يک کارگاه توليدي روکش صندلي که پيش از ظهر امروز در شهر پاکدشت رخ داد، متأسفانه دو نفر جان خود را از دست داده و دو نفر ديگر دچار سوختگي شدند.
وي افزود: نيروهاي آتش نشاني با اطلاع از وقوع اين حادثه بلافاصله در محل حادثه حضور يافته و اقدامات لازم را جهت مهار آتش و نجات مصدومان انجام دادند.
رئيس سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري پاکدشت گفت: با توجه به اين که وسايل موجود در اين کارگاه آتش زا و قابل اشتعال بود، آتش به سرعت در کارگاه سرايت کرد و متأسفانه دو کارگر خانم که در طبقه فوقاني کارگاه حضور داشتند نتوانستند خود را نجات دهند و به دليل شدت آتش سوزي جان خود را از دست دادند.
خواجه حسيني گفت: با تلاش هاي نيروهاي آتش نشاني، از سرايت آتش به واحدهاي مجاور جلوگيري و چند نفر نيز از آتش نجات يافتند.
وي افزود: علت وقوع اين حادثه در دست بررسي است.


ویدیو مرتبط :
طمع طلا و عتیقه , جوان ۲۴ ساله را به کام مرگ فرستاد! +