سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



در نمایشگاه CES 2016، منتظر چه چیزهایی باشیم؟


آی سی تی پرس/ ماه آینده میلادی همزمان با شروع نمایشگاه CES 2016 تمام چشمها به لاس‌وگاس دوخته خواهد شد.

گری شاپیرو، مدیر انجمن فناوری مصرفی که میزبان این نمایشگاه است میگوید: فناوری خانه و قابلیت تماشای محتوا روی دستگاههای مختلف محورهای اصلی و عمده CES 2016 هستند.

انتقال محتوا از یک دستگاه به دستگاهی دیگر و نحوه کنترل خانه در کانون اصلی توجه قرار دارند. او به‌جای اینکه از محصول خاصی نام ببرد گفت: اینکه ببینیم فناوری چگونه میتواند مشکلات دنیای واقعی را حل کند بسیار هیجان‌انگیز است.

در حال حاضر شاهد هستیم که تلاشهای زیادی برای حل مشکلات عمده صورت میگیرد. سنسورها به چندین روش در حال تغییر دنیای امروز ما هستند. دستگاههای فراهم کننده بهداشت و سلامت توجه بسیار زیادی به تأثیر این فناوریها روی سلامت انسانها دارند.

میبینیم که داده‌های حاصل از دستگاههای پوشیدنی و موبایلها در کنار هم جمع شده و با تجزیه و تحلیل آنها به درمان افراد کمک میشود.بعضی شرکتها مانند اپل با ارائه ساعت خود در تلاش هستند تا وضعیت سلامت و بهداشت افراد را زیرنظر داشته باشند.

در کنار سلامت و بهداشت، صنایع دیگر نیز در کانون توجه قرار دارند. شاپیرو میگوید: ما در حال حرکت بسوی ماشینهای خودران هستیم، در حال حرکت بسوی بهداشت و سلامت وایرلس هستیم، همچنین در حال حرکت به سمت روباتهایی هستیم که زندگی ما را ساده‌تر خواهند کرد.

از جمله سخنرانان شناخته شده این نمایشگاه مدیر جنرال موتورز، ماری بارا، معاون حمل و نقل، آنتونی فاکس، مدیر نتفلیکس رید هاستینگز، مدیر IBM، جینی رومتی هستند.
جان چن مدیر بلک‌بری نیز در حاشیه این نمایشگاه قرار است برای رسانه‌ها توضیح دهد که چگونه این کمپانی توانسته ارتباط امن را در بحث اینترنت اشیا پیاده‌سازی کند.
بی شک یکی از داغ‌ترین بحثهای چند سال اخیر معاون حمل و نقل، آنتونی فاکس، مدیر نتفلیکس رید هاستینگز، مدیر IBM، جینی رومتی اینترنت اشیا و نحوه مرتبط کردن مجموعه‌ای از وسایل از ماشین و کانتینرها گرفته تا دستگاه‌های داخل خانه است.

شایپرو در مصاحبه با فاکس‌نیوز گفت: فضایی که در دوره قبل به این نمایشگاه اختصاص داده شده بود حدود 2.25 میلیون متر مربع بودمعاون حمل و نقل، آنتونی فاکس، مدیر نتفلیکس رید هاستینگز، مدیر IBM، جینی رومتی اما در این دوره این فضا به 2.4 میلیون متر مربع افزایش یافته است.
بیش از 3600 کمپانی در CES 2016 به ارائه محصولات خود میپردازند.

همچنین ۵۰۰ استارتاپ نیز در پارک Eureka حضور دارند که این تعداد در دوره قبل 375 استارتاپ بوده است.

شاپیرو میگوید: در تلاش هستیم که در این دوره حدود 150 تا 170 هزار بازدیدکننده به نمایشگاه جذب کنیم. قصد داریم شرایط رفاهی را تا حد ممکن برای همه فراهم کنیم تا شاهد مواردی مانند انتظار در صف تاکسی نباشیم. امیدواریم که با تلاش گروهی تجربه خوبی را برای همه رقم بزنیم.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
بهترین های نمایشگاه CES 2015