سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هشدار درمورد بارندگی در برخی استانها


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سازمان هواشناسی کشور هشدار داد فردا بارش باران و برف در سمنان، لرستان، همدان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی و دامنه های البرز در قزوین، البرز و تهران وجود خواهد داشت.

به گزارش سازمان هواشناسی کشور، پیرو اطلاعیه  شماره 110 ، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها بدلیل بارش باران و اختلال در تردد جاده های کوهستانی بدلیل بارش برف و مه گرفتگی  به شرح زیر پیش بینی می شود:

یکشنبه 1395/01/01:  بارش باران و برف در در استانهای آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و اردبیل.

دو شنبه 1395/01/02:  بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات برف درگیلان و لرستان؛ بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد در ایلام، کرمانشاه، همدان، بوشهر، شمال و شرق خوزستان، شمال و غرب فارس؛ بارش باران و برف و احتمال وقوع تگرگ در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد؛ بارش باران و برف در ارتفاعات البرز در مازندران، البرز و تهران.

سه شنبه 1395/01/03:  بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد در استانهای بوشهر، هرمزگان، خوزستان، فارس، یزد، اصفهان و جنوب کرمان؛ بارش باران و برف در سمنان، لرستان، همدان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی و دامنه های البرز در قزوین، البرز و تهران.

از اینرو توصیه می شود جهت کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم بکار گرفته شود.


ویدیو مرتبط :
اعلام وضعیت هشدار در استرالیا با ادامه طوفان و بارندگی