آشپزی و تغذیه


2 دقیقه پیش

غذای ملل/ ریتا ؛ سالاد خاص هندی

دیکاوو/ سالاد ریتا هندی یک سالاد بسیار خوشمزه می باشد. شما می توانید از این سالاد در مهمانی هایتان استفاده کنید. این سالاد طرز تهیه آسانی نیز دارد و شما می توانید به راحتی ...
2 دقیقه پیش

برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی درپاوه

مهر/ مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه از برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی در شهر باینگان خبر داد.هادی شریفی اظهار داشت: ۲۸ اردیبهشت تا سوم ...



«اسنک قارچ و جعفري»؛ غذايي آسان براي خانم هاي کارمند


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.11 - 09:21

«اسنک قارچ و جعفري»؛ غذايي آسان براي خانم هاي کارمند

آخرين خبر/ غذاهاي سريع يکي از انواع غذاهاي مورد توجه خانم هاي کارمند هستند. يکي از اين غذاهاي سريع و خوشمزه، اسنک_قارچ و جعفري است.
چي لازم دارم:
قارچ : 250 گرم
سير : 5 حبه
روغن زيتون : 5 قاشق غذاخوري
نان تست : 10 عدد
جعفري خرد شده : 5 قاشق غذاخوري
آبليمو : 1 قاشق چايخوري
نمک و فلفل : مقدار لازم
چطور بپزم:
روغن زيتون را داخل ماهيتابه اي بريزيد و روي حرارت ملايم قرار دهيد تا گرم شود ، سيرهاي خرد شده را به روغن اضافه کنيد و کمي تفت دهيد تا سيرها نرم شوند.
قارچ ها را به صورت ورقه اي خرد کنيد و به سير اضافه نماييد ، حرارت را را زياد کنيد و تفت دهيد تا آب قارچ کشيده شود سپس جعفري خرد شده ، آبليمو ، نمک و فلفل را اضافه کنيد و از روي حرارت برداريد.
نان هاي تست را داخل سيني فر بچينيد ، حرارت بالاي فر را روشن کنيد و سيني را داخل فر قرار دهيد تا نان ها طلايي شوند ، برگردانيد تا طرف ديگر نان نيز برشته شود ( ميتوانيد روي نان ها را با روغن زيتون يا روغن با طعم سير برس بکشيد ).
پس از اينکه نان هاي تست آماده شدند در ظرف بگذاريد ، مقداري از مايه قارچ روي نان ها بريزيد و اسنک را با سس دلخواه تان سرو کنيد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
کارمند خانم ......