علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



فرمانده جدید نیروی انتظامی میامی معارفه شد


به گزارش خبرنگار مهر، آئین معارفه سرهنگ دو پاسدار سلیمان اسدی بعدازظهر پنج شنبه و با حضور جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی میامی در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.

امام جمعه میامی در این مراسم با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی در حفاظت از ارزش های انقلاب اسلامی گفت: این نیرو افتخار سربازی ولایت را دارد و منویات معظم له را اجرایی می کند.

حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور با بیان اینکه عزت و شرافت دین و جامعه دینی به پایداری امنیت و مجموعه ای که حافظ آن هستند بستگی دارد، افزود: پاسداران و سبزپوشان نیروی انتظامی مسئول امنیت مردم و به عنوان دژمستحکم برای جامعه در برابر ناامنی محسوب می شوند.

وی دولت اسلامی را موظف به فراهم کردن شرایط عالی زندگی برای مردم دانست و تصریح کرد: یک کشور زمانی مقتدر است که مردم آن در رفاه و امنیت باشند و نیروی انتظامی در این بین نقش قابل توجهی دارد.

حفظ وحدت بهترین راه برای مقابله با دشمنان

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان نیز در این مراسم ضمن عرض تسلیت ایام ماه صفر به فلسفه قیام عاشورا اشاره کرد و گفت: امربه معروف و نهی از منکر یکی از مهمترین دلایل قیام امام حسین (ع) بود و همه مردم باید به این فریضه الهی توجه داشته باشند.

سرهنگ علی اکبر سلیمانیان به اهمیت همدلی و همزبانی میان مردم و مسئولان اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط منطقه و تهدیدات انجام گرفته از سوی دشمنان باید بدانیم که بهترین راه مقابله با آنان حفظ وحدت و همدلی در جامعه است.

وی با تاکید بر برخورد مقتدرانه پلیس در برابر اخلالگران و قانون شکنان، گفت: پلیس در مقابل مردم با عطوفت و مهربانی رفتار می کند و در راستای حفظ امنیت و حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان اخلاق، نظم درکار و تلاش را سرفصل برنامه های این نیرو دانست و تصریح کرد: رعایت این سه اصل در کار شبانه روزی برای پلیس به عنوان نیروی مسلح بسیار مهم و ضروری است و نیروی انتظامی باید به صورت مستمر و شبانه روزی برای مبارزه با قاچاقچیان، سارقان و اخلالگران نظم و امنیت تلاش کند.

سلیمانیان با تاکید بر اینکه اگر بدنبال امنیت پایدار هستیم باید مردم نیز در کنار نیروهای مسلح نقش ایفا کنند، افزود: برای مشارکت مردم نیز باید سازو کارها فراهم شود.

امنیت بالای ایران در منطقه ای بی ثبات

فرمانده انتظامی شهرستان میامی نیز این نیرو را حافظ جان و مال مردم دانست و اظهار داشت: با توجه به وضعیت منطقه خاورمیانه و بی ثباتی در کشورهای همسایه، اما ایران اسلامی از امنیت بالایی برخوردار است.

سرهنگ دو پاسدار سلیمان اسدی با بیان اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و افتخار می کنیم که در خدمت و پشتیبان ایشان هستیم، افزود: امیدوارم با همکاری و همفکری در کاهش  تصادفات، روان سازی ترافیک، آموزش کارکنان و ضابطان، مبارزه با سوداگران و اخلالگران و سارقان خرد و کلان تلاش بیشتری داشته باشیم.

در این آئین سرهنگ دو پاسدار سلیمان اسدی به عنوان فرماندهی انتظامی شهرستان میامی معرفی شد و از زحمات سرهنگ عرب احمدی تقدیر شد.


ویدیو مرتبط :
واکنش فرمانده کل نیروی انتظامی