سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عذرخواهی شهردار کلیولند از خانواده نوجوان سیاهپوست کشته شده به دست پلیس پس از 2 سال


عذرخواهی شهردار کلیولند از خانواده نوجوان سیاهپوست کشته شده به دست پلیس پس از 2 سالتسنیم/ مقام‌های کلیولند روز پنجشنبه از خانواده تامیر رایس نوجوان ۱۲ ساله‌ای که نوامبر ۲۰۱۴ میلادی توسط پلیس به قتل رسید، به خاطر ادعای دریافت پول آمبولانس عذرخواهی کردند.

به گزارش روزنامه واشنگتن پست، پس از آنکه تامیر رایس نوجوان 12 ساله سیاه پوست آمریکایی در نوامبر 2014 میلادی هدف گلوله نیروهای پلیس قرار گرفت، با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد و مسئولان خدمات اورژانس خواستار دریافت 500 دلار بابت انتقال و هزینه های پزشکی این نوجوان آمریکایی شدند.

شهردار کلیولند اکنون به خاطر این مساله از خانواده تامیر رایس عذرخواهی کرده و تاکید نمودند درخواست مقام های اورژانس برای دریافت 500 دلار بازپس گرفته می شود.

مقام های اورژانس کلیولند پیش از این شکایتی را علیه خانواده تامیر رایس مطرح کرده بودند. فرانک جکسون شهردار کلیولند رسما از خانواده رایس عذرخواهی کرده است.

وی افزود: وکلایی که این پرونده را دنبال می کردند، به ماهیت حساس پرونده تامیر رایس توجهی نداشته اند و پیش از پیگیری این مساله، شکایت خود را به شهردار کلیولند ارائه نداده بودند.

وی افزود: این مساله از نظر روند حقوقی نادرست بوده است.

تامیر رایس در 22 نوامبر 2014 میلادی توسط تیموتی لومان مامور پلیس کلیولند به قتل رسیده است. تامیر رایس تنها یک اسلحه پلاستیکی در دست داشته و ماموران پلیس کلیولند به همین خاطر به سوی وی شلیک کرده و او را به قتل رسانده اند.


منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
ادامه اعتراض ها به کشته شدن نوجوان سیاهپوست به دست پلیس