سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیشخوان/ چاپ سوم «دل و دریا» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود


پیشخوان/ چاپ سوم «دل و دریا» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شودفارس/ عباسعلی براتی پور، شاعر پیش‌کسوت کشور، با بیان اینکه سومین چاپ از کتاب «دل و دریا» توسط انتشارات سوره مهر در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود، اظهار کرد: این اثر برای نخستین بار در سال 1387 از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شد، امسال و هم‌زمان با برپایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز از سوی همین نشر برای سومین بار به چاپ می رسد.

وی افزود: مجموعه شعر «دل و دریا» با 94 عنوان درباره امامان و ائمه اطهار، جانبازان و شهدای میهن و خانواده معظم آن ها سروده شده است. شال سبز بهاران، ظهر عطش، ذکر جمیل، آمدی غریبانه، آئینه و ماه، مولود کعبه، بعثت، آیت عشق، خورشید عشق، ای چشمه سار محبت، میهمان خدا، در هوای عاطفه، گل باغ بهشت، جانباز، نگاه ژرف، عصمت کردگار، باب الحوائج، دل و دریا، میلاد نور، زبور عشق، گلاب اشک، گنجینه، سرفراز سبز و شهید عشق از جمله عناوین این کتاب است.

این شاعر همچنین از انتشار مجموعه شعر دیگرش با عنوان «ارغوانی‌ها» خبر داد و گفت: «ارغوانی‌ها» شامل غزل، رباعی، دوبیتی، قصیده و مثنوی‌های کوتاهی می‌شود که همگی در یک مضمون سروده شده‌اند. این اثر گزیده‌ای از تمام شعرهای آیینی من است که در مجموعه شعرهای آیینی حوزه هنری به چاپ خواهد رسید.

عباس براتی پور متولد 1322 در تهران است. از وی آثاری همچون «بهت نگاه»، «وعده دیدار»، «کتیبه شکیب»، «سینای سبز عشق»، «در ساحل علقمه»، «زیتون و زخم»، «ماه در فرات»، «سوار مشرقی»، «با شقایق‌ها برادر»، «دل و دریا»، «عطش عشق» و سه مجموعه شعر «چشم بیمار»، «غم دلدار» و «بر تربت خورشید» منتشر شده است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
عرضه کتاب های ممنوعه در نمایشگاه کتاب