ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ملوان با شکست سایپا حکم سقوط استقلال اهواز را امضا کرد


ملوان با شکست سایپا حکم سقوط استقلال اهواز را امضا کردتسنیم/ تیم فوتبال ملوان به پنجمین برد خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر دست یافت.
در ادامه بازی‌های هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز (جمعه) تیم ملوان بندرانزلی در ورزشگاه تختی این شهر به مصاف سایپا رفت و با نتیجه 3 بر 2 میهمانش را شکست داد.
در این دیدار مازیار زارع (6)، محمدحسین کنعانی‌زادگان (25) و سید جلال رافخایی (34- پنالتی) برای ملوان و غلامرضا رضایی در دقایق 11 و 79 برای سایپا موفق به گلزنی شدند.
ملوان با کسب پنجمین برد این فصل خود 26 امتیازی شد و جایگاهش را در رده سیزدهم جدول تثبیت کرد. این نتیجه همچنین باعث شد استقلال اهواز قعرنشین که 13 امتیاز دارد، با توجه به اختلاف 13 امتیازی با ملوان، سقوطش به دسته اول قطعی شود.

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
کارشناسی داوری: سایپا و پدیده - ملوان و استقلال اهواز