ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پدرم دوست نداشت برای پرسپولیس حاشیه درست شود


پدرم دوست نداشت برای پرسپولیس حاشیه درست شودکاپ/ فرزند همایون بهزادی گفت: از بنگر که در مراسم ترحیم شرکت کرد تشکر ویژه دارم و امیدوارم که پرسپولیس سربلند و موفق باشد.
علی بهزادی، فرزند مرحوم همایون بهزادی درباره برگزاری مراسم تشییع و ترحیم پدرش اظهار داشت: حضور 10 هزار نفری مردم در مراسم تشییع و حضور گسترده آنها در مراسم ترحیم و همچنین حضور همه اهالی فوتبال و پیشکسوتان گرانقدر برای ما تسلی خاطر بود و دست همه مردم و پیشکسوتان را می بوسیم و از همه آنها سپاسگزاریم. از آقای بنگر به عنوان بازیکن تیم که در مراسم ترحیم شرکت کرده و حرمت پدرم را پاس داشته اند تشکر ویژه دارم.
وی درباره حضور بازیکنان پرسپولیس در مراسم تولد محسن مسلمان ساعتی پس از مراسم ترحیم همایون بهزادی عنوان کرد: نمی خواهم درباره این مسائل صحبت کنم. همه بازیکنان در مراسم تشییع شرکت کردند و به هر حال ما از آنها تشکر می کنیم و قطعا با شناختی که از روحیات پدرم دارم ایشان دوست ندارند حاشیه ایجاد شود و همیشه دوستدار تیم پرسپولیس بوده و خواهان سربلندی فوتبال ایران و تیم محبوب پرسپولیس بوده اند. پدرم در بحرانی ترین شرایط و در هر حالتی از تیم حمایت می کردند و هرگز اهل انتقاد کردن و ایجاد حاشیه نبودند و حالا نیز قطعا نتایج خوب پرسپولیس موجب شادی روح ایشان خواهد شد.
علی بهزادی در پایان گفت: از زمانی که پدرم فوت کرد تا زمان مراسم ترحیم آقای پروین به اتفاق همسرشان و دخترشان هر روز به ما سر می زدند و زحمات زیادی کشیدند. همچنین آقایان جعفر کاشانی، محمد زادمهر، حسین کلانی و حمید جاسمیان و برخی دیگر از همبازیان پدرم طی این مدت یک لحظه ما را تنها نگذاشته و دلسوزانه در پی مراسم هرچه باشکوهتر برای پدرمان و دوست خوب خودشان بودند. جا دارد علاوه بر تشکر از همه آنهایی که به طرق مختلف با ما ابراز همدردی کرده اند تشکر ویژه ای از این بزرگان و پیشکسوتان گرانقدر داشته باشم.

عضو کانال ورزش شوید



منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
پدرم دوست دارم