سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مدافعین برجام در برخی شهر‌ها مجبور شدند برای جلب رای، رخت برجام را از تن برکنند


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ابراهیم آقامحمدی در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (14 اردیبهشت 95) گفت: امروز مشکل اصلی مردم اشتغال و معیشت است. بیکاری بدترین بلاست. بیکاری پیش از این هم بوده اما امروز دولت یازدهم مسئول کشورداری است و بدون فرافکنی باید به حل مشکل مردم بپردازد.

وی افزود: کل برنامه دولت در حوزه اقتصاد در برجام خلاصه شده و اقتصاد مقاومتی در حاشیه قرار گرفته است.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس اظهار داشت: هزینه برجام را پرداخت کردیم تا پول‌هایمان آزاد شده و اشتغال ایجاد شود و به رفاه و آسایش برسیم اما شیطان بزرگ به جای آزاد کردن مصادره می‌کند.

آقامحمدی خاطرنشان کرد: از برجام امامزاده‌ای درست کردیم که هیچ کس از چون و چرای آن سوال نکند. آقای عراقچی می‌گوید قضیه برجام مثل این است که خانه‌ای خریده‌ایم. سند هم به نام‌مان خورده اما صاحبخانه آن را به ما تحویل نمی‌دهد.

وی افزود: مردم ثمری از برجام در زندگی خود ندیدند و این تا جایی است که در برخی از شهرستان‌ها وضعیت مدافعین برجام چنان وخیم بود که آنان را مجبور کرد تا رخت برجام از تن برکنند و لباس سنتی مردم جهت جلب رای بر تن کنند.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس اظهار داشت: آن روز که کارشناسان دلسوز گفتند راه سواستفاده شیطان بزرگ را در برجام ببندید آنها تندرو و مخالف دولت خطاب شدند اما امروز حامیان برجام خود ناچار شدند که بدعهدی و راهزنی مستکبرانه آمریکا به پاسگاه بانکی‌مون شکایت برند.

آقامحمدی در پایان خاطرنشان کرد: آینده روشن خواهد کرد که چه کسانی منافع و نقشه شیطان بزرگ را درست تشخیص داده بودند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
واکنش مسیولان به نقض برجام توسط آمریکا و انتظار افکار عمومی از کمیته نظارت بر برجام